Monthly Favorites: TV Series



Здравейте, strangers!

Миналият месец тази публикация малко я прескочих, защото общо взето нямах какво да ви споделя. Не бях гледала сериали, за които да пиша нещо, но този месец съм тук с два нови ( единият пресен, пресен излязъл вчера ) и сигурна съм познатият на поне 90% от вас "Shadowhunters".

The End Of The F***ing World -Краят На Ши***ият Свят
Година: 2017 -
Сезони: 1
Жанр: Комедия, Драма
Оценка в IMDB: 8,2 / 10
Да, и аз изгледах това доста нашумяло сериалче ( или е мини сериалче, не знам ). Доста hype - ната продукция, за която се "говореше" много в социалните мрежи, може би най-много в tumblr. А това определено е а tumblr worth it series. 
Премиерата на сериала в родната му страна Англия е още през Октомври 2017-та, а Нетфликс го купуват и излъчват интернационално през Януари тази година, когато предполагам повечето от нас са го открили.
Имах едно наум за цялото това нещо, имайки предвид, че е правено от британци ( по комикси е междудругото, ако не знаехте ). Останала съм с впечатлението, че те не правят много нормални неща, както е и случаят тук.
Проследяваме историята на двама тийнейджъри - Джеймс и Алиса. И двамата си имат своите проблеми: Джеймс живее само с баща си след като като малък е станал свидетел на самоубийството на майка си и мисли, че е психопат. Едничкото му желание в момента е да убие някого. Алиса пък има ужасно семейство, майка ѝ се е омъжила повторно за някакъв тотален смотаняк, с когото имат две деца, на които ( и на мъжа си естествено ) тя отдава цялото си внимание, време и грижи, а някак Алиса е останала на много задно място в живота ѝ.
В крайна сметка Алиса и Джеймс решават да избягат от вкъщи, с което на Джеймс му се отваря възможността да изпълни желанието си и да вземе Алиса за своя жертва.
Е, след някой случки по време на приключението им се оказва, че Джеймс май не е психопат, ами даже и с Алиса са започнали да си се харесват истински.
Сериалът успява да засегне някой актуални теми свързани с нас тийнейджърите като себеопознаването, първи емоционални трепети и връзката с родителите.
Като цяло дори и да бяха само 8 серии по 20-тина минути, ми отне повече от очакваното да го изгледам, и бих казала, че не ми хареса толкова и имаше един момент, който ми дойде доста в повече.

Shadowhunters: The Mortal Instruments - Ловци На Сенки: Реликвите На Смъртните
Година: 2016 - 
Сезони: 3
Жанр: Екшън, Фентъзи, Романтичен
Оценка в IMDB: 6,5 / 10
Shadowhunters си ми е едно от любимите сериалчета, което си следя стриктно и този месец започна трети сезон, имаме вече два излезли епизода и съм ги изгледала разбира се.
Няма какво да ви обяснявам излишно, знам колко фенове на Касандра Клеър има сред нас и фенове на поредицата за Реликвите На Смъртните, че да знаете, че сериала е по книгите.
Въпреки че изгледах филма, още когато излизаше, не успях да се накарам да захвана поредицата, въпреки че ми стана много интересно и имах желание. Но това пне сериалът успя да го постигне. Взела съм си всичките шест книги и бавно, но славно, без да си давам много зор си ги чета, че дори  долу горе вървя с действието в сериала.
Знам, че продукцията получава доста противоречиви отзиви. Има хора, които го харесват, има хора, които не го харесват. Аз лично например по отношение на каста си харесвах много тези от филма, но когато започнах да гледам сериала и да чета книгите, определено новите лица ми харесват и пасват повече. А за това колко добре играят или колко добре е направен сериала, тук имам по-негативно отношение.
Знам и съм чела, че хората, които са работили по 1-ви сезон са сменени ( и наистина 1-ви сезон беше направен ужасно ), но от втори насам нещата са много по-добре и стават все по-добре. За актьорската игра не съм много сигурна колко се подобрява, но това не ми пречи дотолкова, че да спра да гледам изцяло.
И всъщност четейки паралелно със сериала книгите, е доста приятно, защото получавам една по-задълбочена и цялостна картина и история. Знам, че в сериала няма как да поберат всичко, което е в книгите. Направени са някой промени също така и като цяло в сериала вървят доста хаотично по книгите, разместват хронологията и историята на някои неща, което не знам колко е добре или зле.
Бих искала да разбера и вашето мнение, особено  ако сте фенове на книгите и сериала, или на едното от двете.

Siren - Сирена ( предполагам това ще е превода на български )
Година: 2018 -
Сезони: 1
Жанр: Драма, Фентъзи
Оценка в IMDB: 7,5 / 10
А ето това е прясното сериалче, за което споменах по-горе. Както може би се досещате от името му и постера, ще става въпрос за сирени/русалки.
В измисленото крайбрежно градче ( защото такова не съществува наистина ) Бристъл Коув хората са обсебени от русалките и легендите за тяхното съществуване и пребиваване в точно това градче. И както всичко е спокойно след появата на едно мистериозно и странно момиче всичко се променя.
Главната актриса е просто уникална, чудя се как и откъде са я намерили да е толкова подходяща за ролята си. Много красива и то с точно една такава мистична красота. Страхотна е. А самият замисъл на сериала е също много добър с цялата тази концепция за сирените, стана ми интересно само от една серия, а предстои в този сезон те да са десет. 
Нямам търпение да разбера как ще се развие историята, така че ще следя с интерес.

0 Comentarios