Monthly Favorites: Books



Здравейте, strangers!

Как сте? Как минава грипната ваканция ( въпреки че едва ли при всеки от вас е имало такава )? Сигурно си мислите, че за тези 2 седмици успях да прочета някоя и друга книга, да използвам цялото това време за нещо полезно? Да, ама не. Аз си мързелувах, гледах си сериалчетата и най-важното - прекарвах време със семейството.
Е, да, открадвах си някоя и друга глава от време на време.

И така общо взето имам една приключена книга за 2018-та, която започнах края на миналата година и това е: "Стъкленият Трон" от Сара Дж. Маас. След като прочетох "Дворовете" не изпаднах в книжен махмурлук ( за щастие ) и може би, не исках да спирам с книгите на Сара и веднага започнах другата ѝ поредица. Оцених книгата с 4,5 звезди, защото като че ли нещо ми липсваше, но въпреки това ми е интересна и продължавам да си я чета ( вече съм на втората книга ). Усетих се, че я проточвам, предполагам, за да не свърши толкова бързо 😄.
 





Между първата и втората книга от "Стъкленият трон" реших да започна една книга, която имах огромно желание да си я купя, а около една година си стоеше на рафта без да съм я пипнала. Става въпрос за "Далече от безумната тълпа" от Томас Харди. Класика, а аз към тях имам слабост. Исках да я прочета главно, защото е класика, но и защото има филмова екранизация.
Вече съм на повече от половината на книгата и мога да заявя, че ми харесва. Не е лесно да я прочете човек, заради начина на писане, всичките тези дълги описания, които на моменти те отегчават. Но установих едно нещо, че се свиква, щом действието започне да се развива, всичките тези описания стават полезни, а и понякога приятни, просто трябва да се свикне.
Дори четейки тази книга си поставих едно правило, че за да определя дали една книга ми харесва или по-скоро дали ще продължа да я чета, трябва да мина минимум стотната страница. Дали след като я приключа ще напиша ревю, не знам, но определено ще споделя някакво по-цялостно мнение тук или в буукстаграм.


А сега ето и няколко книги, които искам да си купя идните дни, защото буквално вече не мога да се сдържа. Предполагам знаете как е, ние книжните плъхчета не можем да се сдържаме да не си купуваме нови книги, не че нямаме предостатъчно непрочетени.
През Януари си взех само една книга, за която обаче нямах никакво търпение да я имам вече в ръцете си. Исках си я с определената корица, и т.н. и когато пристигна бях на 7-мото небе. Наистина толкова нетърпеливо не бях чакала някоя книга и това е "Call Me By Your Name" by Andre Aciman и имах претенцията да си я намеря с филмовата корица ( аз така им казвам ).
 


А сега искам най-сетне да си купя "Илумине" от Ейми Кауфман и Джей Кристоф и съм сигурна, че в момента в който вече е при мен, ще започна да я чета, просто няма да издържа. А и да не забравяме факта, че към средата на месеца излиза и втората книга.
"Жената на Поета" от Дженифър Лам е другата книга, която много искам да прочета. Дори говориха за нея и по телевизията, откъдето всъщност ми привлече вниманието. Аз обожавам всякакви исторически и изобщо истории ( особено любовни и истински ) от отминали времена. Тук конкретно ще става въпрос за любимата на руския поет Пушкин. Ще ми е изключително интересно да я прочета.





И другото, което изгарям от нетърпение да прочета, не само защото е класика, но и защото ми стана супер интересно след като изгледах сериала ( за който, незнайно защо не съм ви говорила ) за цялата тази история. Много искам да я прочета - "Anna Karenina" от Лев Толстой. Пиша името на английски, тъй като изданието което съм си избрала е английско. Единствения му недостатък или по-скоро минус, е че не е с твърди корици. Избирам да я чета на английски, защото мисля че така ще ми хареса повече. По принцип е хубаво всичко да се чете в оригинал, но определено руския не ми е толкова добър.

Това е за сега от мен и пожелавам на всички ни един доста четящ Февруари!


0 Comentarios