Get to know this blogger better



Здравейте, strangers!

Първо искам да ви кажа ( по-скоро напиша ) Честита Нова Година! Пожелавам на всички нас през 2018-та да ни се сбъднат всички онези неща, за които мечтаем и разбира се да имаме много и интересни книжни приключения.

Реших да започна новата година с нещо като таг, който видях още през Ноември от Ева, а след това и от Мари. Идеята много ми хареса и нямах търпение да го направя и аз. Призовавам всеки, на когото идеята му харесва да го направи, въпреки че най-вероятно всеки от нас има в профила си поне по един подобен въпросник 😄.
Нека започваме!
10 случайни факта за мен
1. Слушам всякаква музика
2. Върла футболна фенка съм
3. На шкафчето до леглото си имам заплашителна кула от книги, която в най-скоро време може да падне *scary*
4. Любимият ми цвят е зеленото
5. В 90% от случаите не знам какво искам
6. Когато се ядосам ставам адски червена ( все пак съм рак )
7. Много чувствително същество съм
8. Обожавам да ям кашу ( мама ще ме убие вече, защото сама изяждам почти 1 кг *guilty, not guilty* )
9. Едно от кучетата ми се казва Мечка
10. My favorite kind of human beings, както ги нарича сестра ми са LGBTQ+ people

Опиши един от страховете си
Хм, малко сложно. Предполагам имам много страхове, които дори не съм осъзнала. Но първото, за което се сетих е: страх от това нещо да се появи и да ме задържи тук, а аз не искам да оставам тук, нещо което абсолютно всички мои близки хора знаят.

5 неща, които те правят истински щастлива сега
1. Семейството ми
2. Четенето
3. Приятелите ми 
4. Гледането на сериали
5. Слушането на любимите ми песни

Кое е най-трудното нещо, което си преживявала?
Раздяла с хора, които обичам.
Каква е мечтаната ти работа и защо?
Ами не знам дали ще е изненада, но може би редактор в издателство. Защо? Защото обичам да чета, а тази работа би ми дала възможността да надникна зад кулисите към пътя на книгата до ръцете ми. ( въпреки всичко моя милост мечтае и за много други професии ) 

Ако можеше да бъдеш животно, какво щеше да си и защо?
О, ленивец. Няма конкретна причина освен, че просто много им се кефя на тия животинки!!!

Кое е нещото, в което ти се иска да беше по-добра?
Господи, организираността. На моменти съм толкова разпиляна и хаотична, че просто не мога да се трая. Но от друга страна си имам и по-организираните периоди. Както винаги Румяна е на полюси във всичко. 

Ако можеше да имаш една супер сила, каква щеше да бъде тя и какво би направила с нея първо?
Искам да мога да влизам в съзнанията на хората. Главната ми идея не е да мога да ги подчинявам на волята си, а по-скоро да видя какво по дяволите се случва в главите на някой хора, просто защото ми е много любопитно. ( тази идея ми дойде от факта, че Рис е даемат #когатонай-сетнепрочетешдворовете )

Топ 5 хобита
1. Четене
2. Пътуване
3.Трениране ( това не знам дали се води хоби )
4. Научаване на нови неща ( обожавам да си чета някакви статии за нещата, които са ми интересни, като това занимание може да продължи с часове )
5. Да тормозя Мечка ( кучето )

Коя популярна представа хората приемат погрешно?
Жената е по-слабия пол. Bitch, please...

Кое е нещото, което хората възприемат най-грешно за теб?
Когато се ядосам и се разрева, повечето си мислят, че имам нужда от утеха или съм наранена, но не е така. Просто си го изливам по най-лесния начин, за който знам.

Ами, това е от мен с първият пост в блога за 2018-та година. Нямам представа следващият какъв ще е, тъй като ме чакат от много дълго време 2 ревюта и просто ми е малко хаос, трябва да се подредя  😄. Но ще опитам да пусна още нещо до края на тази седмица. 
Благодаря ви, че продължавате да ме четете и следите! Дано тази година не разочаровам нито себе си, нито вас и да бъда по-постоянна, мотивирана и вдъхновена. И на вас го пожелавам!





0 Comentarios