Т5W: Books You Didn't Get To In 2017



Здравейте, strangers!

Днес е сряда и е време за Топ 5. Тази седмица темата е: книги, до които така и не съм стигнала през 2017-та година.
А ето ги и тях:



1. "Илумине" от Ейми Кауфман и Джей Кристоф
Искам да я прочета от супер много време и дори не знам защо не съм си я купила още когато излизаше. Това, което най-ми харесва и онова, на което се възхищавам най-много, е начина по който е направена и точно заради това мисля, че всеки трябва да я има в библиотеката си. *и дано да преведат втората тази година*









2."18 % сиво" от Захари Карабашлиев
Въпреки че я започнах в края на миналата година, така и не успях да я довърша *покашля се* заради Дворовете 😂. Но съвсем скоро се надявам да отиде в купчинката с прочетените книги.











3. "Брулени хълмове" от Емили Бронте
Въпреки че имам цели две копия вкъщи, все още не съм я прочела *shame*, но се надявам да успея да променя това скоро. 














4. "Затворисърце" от Константин Трендафилов
Честно казано не знам дали ще ми хареса, тъй като за писателските умения на тоя човечец чувам доста противоречиви неща, а дори аз самата му прочетох стихосбирката, но не останах особено впечатлена. Та, надявам се когато я прочета да ми хареса, а да не съм си изгубила времето.









5. "Carry On" by Rainbow Rowell
Още след като свърших с "Фенка" исках да прочета и тази, но така и не стигнах до нея през изминалата година. Нямам търпение обаче сега да го направя, защото се обзалагам, че ще ми хареса доста.












Е, това беше от мен за днес и благодаря ви, че ме четете!

4 Comentarios

  1. Лично аз обожавам "Carry on" и ми хареса много повече от "Фенка"! Надявам се скоро да я прочетеш и също да останеш очарована от историята на Баз и Саймън <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, супер! Радвам се, че толкова ти е харесала. Мисля съвсем скоро да я започна. <3

      Изтриване
  2. Давай смело с "Брулени хълмове"!Най-любимата ми книга в целият свят,но е някак зимна и мрачна,затова не я оставяй за слънчевото лято.А иначе "Илумине"си стои и в моят списък,но е доста нестандартна и не смея да я започна още :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за препоръката относно "Брулени Хълмове", ще гледам да я започна скоро :). А относно "Илумине", мисля идните дни да си я купя и едва ли ще издържа да не я започна веднага. <3

      Изтриване