Monthly Favorites: TV Series



Здравейте!

Ох, как ми се иска в този хладен и мрачен ден да си остана вкъщи, тръпнейки в очакване епизода на любимия ми сериал да бъде качен в интернет и да си го изгледам. Но уви, не мога, защото трябва да ходя на училище и да, знаете как е, входни и така нататък.

Без повече празни приказки минавам към днешната категория от Месечните Любимци, която е СЕРИАЛИ. Известно ви е предполагам, че обожавам да ги гледам и дори някой приятели ме наричат енциклопедия за сериали. 

През изминалия месец Септември започнах един нов сериал, който ми беше в списъка от доста дълго време (буквално от няколко години), дори по едно време го даваха и по телевизията. Обсебих се както аз си мога, влюбих се в каста, в идеята, в героите, във всеки cliffhanger и plot twist. Обожавах напрежението и всяко едно O-M-G, което ми се налагаше да изкрещя си беше заслужено и приятно. Не бях гледала толкова интересен сериал скоро и най-добрата част беше, че изгледах наличните 3 сезона за около 2 седмици и имах 10-тина дена почивка преди премиерата на 4 сезон вчера ( 28.09 ).

How To Get Away With Murder
Година: 2014-
Сезони: 4
Жанр: Криминален, Драма, Мистерия
Оценка в IMDB: 8,2/10 
Сериалът разказва историята на Аналийз Кийтинг, професор по криминално право в университета Мидълтън и действащ адвокат. В началото, запознавайки се със своите студенти, тя избира петима, които да работят с нея, да ѝ помагат в спечелването на делата на своите клиенти. Тя е един от най-добрите адвокати, следователно при нея са едни от най-интересните, сложни и трудни дела. "The Keeting's Five" както биват наричани нейните избраници са: Конър, Микейла, Ашър, Уес и Лоръл. И започвайки да работя за и със Аналийз животите им меко казано се обръщат на 360 градуса ( и то не веднъж). Сериалът е направен супер готино с това как сезоните започват с кратки и накъсани моменти от главното събитие a.k.a. убийството с което ще се оправяме, до около десетата серия, където сериала излиза в почивка, феновете получават нервни сривове и тръпнат в очакване мистерията да се разплете в остатъка от сериите. Получавайки тези малки парченца, ние не знаем какво се случва, чудим се кой е убития, как е убит, защо, от кого и така нататък и повярвайте ми винаги ще оставате със зяпнали усти и големи въпросителни знаци над главите си, почти никога няма да сте очаквали това, което случва ( или поне аз бях така ). Има многобройни обрати и моменти, в които просто слагаш сериала на пауза, за да осмислиш какво по дяволите се случва и как стигнахме до тук. В нито един момент не ми е  станал безинтересен, направен е изключително добре. Актьорската игра е повече от феноменална ( Вайола Дейвис е в главната роля ), въпреки че каста е изграден в по-голямата си част от изгряващи звезди. Всеки има своите проблеми, своето минало, нещо, което крие. И едно от най-хубавите , поне за мен, неща в сериала е да видиш как героите се променят, порастват, сплотяват, след всичко което им се случва и онази борба, съревнованието от началото изчезват с всеки сезон. Препоръчвам го с цялото си същество, защото още от първите серии се превърна в мой любим сериал.

 
Younger
Година: 2015-
Сезони: 5
Жанр: Комедия, Романтичен
Оценка в IMDB: 7,8/10
Younger е сериал, който горещо препоръчвам на всички, които искат нещо леко и разтоварващо ( серийките са само по 22 минути ). И още по-горещо препоръчвам на  книжните любители. Защо? Защото действието се развива главно в едно издателство в Ню Йорк. Главната ни героиня е една разведена 40-годишна майка, която има 18-годишна дъщеря, учеща в колеж в Индия. Лайза си търси работа, но се оказва, че в нейния бранш - редактор, не искат да наемат жени около и над 40-те, което се превръща в проблем за нея. В един бар обаче се появява Джош, на 26, който заговаря Лайза и я обърква за жена на неговата възраст. От там тя с помощта на приятелката си Маги ( която е супер сладка и ми е любим персонаж ) решава, че ще се представя за 26-годишна и успява да си намери работа, младо гадже и приятелки. Няма да ви издавам повече, сериалчето обаче определено си заслужава. Нямам много време сега с училището да гледам и едва снощи свърших 1-ви сезон, но няма никакво значение, задава се уикенд, и нов месец, така че...

Това са сериалите, с които се занимавах този месец. Трябва да отбележа обаче и края на едно от най-хубавите шоута, които съм гледала. Сериалът, който успя да задържи вниманието и интереса ми толкова години - Teen Wolf. Миналата неделя излезе последната серия на последния 6-ти сезон и беше доста емоционално за всички нас феновете, но от друга страна се радвам, че свърши, защото предпочитам да не го бяха развалили като някои други сериали по мое лично мнение.

Радвам се, че прочетохте този пост и ако някой от вас е гледал тези два сериала може да сподели мнение!

0 Comentarios