Monthly Favorites: Movies



Здравейте!

Ето ме тук с първия от порцията постове за тази седмица. Началото поставям с.....ФИЛМИТЕ!

Месец Септември за моята особа мина предимно в гледането на сериали (за което ще ви говоря в съответния пост, за който нямам търпение), следователно до момента съм изгледала един единствен филм и той е: Blue Valentine (2010)

 Blue Valentine 
Година: 2010
Времетраене: 1 час и 52 минути
Жанр: Драма, Романтичен
Оценка в IMDB: 7.4/10
До колкото разбрах филмът е независима продукция или както им се вика Indie movie. Аз такива много обичам да гледам и повечето на които попадам са все драми (имам някаква слабост към драмите). Тук историята разказва за Дийн и Синди, млада съвременна двойка и препятствията във взаимоотношенията им. Филмът показва освен живота им в момента, също така и моменти от преди - как са се запознали, влюбили и историята около дъщеричката им Франки. Това определено не мисля, че е филм, който би се харесал на всички, но не е и като да не си заслужава гледането. За мен щом един филм ме е накрал да се замисля върху разни важни теми, значи е бил достатъчно добър. А в този конкретен филм, нещото което ме жегна и накара да изпадна в размисли и страсти беше това как и двамата герои идват от провалени семейства. В семейството на Синди всяка вечер има кавга за най-обикновените и тъпи неща на света. Майка ѝ позволява да бъде тъпкана от своя съпруг и незачитана. А семейството на Дийн е разделено още откакто той е бил на 12. И най-тъпото в цялата ситуация беше как нито единия, нито другия беше решил, че когато му дойде времето да има семейство няма да повтаря грешките на своите родители. И точно върху това се замислих, как има хора, които просто не осъзнават някой видни и очевадни неща, и следователно не се поучават от грешките на другите около себе си и накрая ги повтарят.

Както вече споменах, това беше единствения изгледан филм за Септември, но пък за сметка на това за следващите дни си имам цял списък. Ето и някой от вече излезлите този месец филми, до които не успях да стигна, но ще се опитам да изгледам през Октомври.

American Assassin 
Година: 2017
Времетраене:  1 час и 52 минути
Жанр: Екшън, Трилър
Оценка в IMDB: 6.7/10
Въпреки, че филма излезе у нас на 15.09 и аз нямах никакво търпение, все още не съм го изгледала. Пропуснах да отида на кино (ако изобщо са го давали, че нямам никаква идея), затова сега търпеливо ще си чакам да си го дръпна от интернет. Междувременно ще се радвам ако някой от вас, който вече го е гледал, изкаже мнение. Гледайки оценката в IMDB не мога да преценя добра или лоша е. Едва ли ще е изненада за някого, но предимно искам да гледам филма заради Дилън О'Брайън. Още докато се снимаше продукцията и аз вече тръпнех в очакване. Дилън ми е много любим актьор, жанра и сюжета на филма са все интересни и неща, които обичам да гледам, така че не мисля, че няма да го харесам.

 Stronger
Година: 2017
Времетраене: 1 час и 56 минути
Жанр: Биографичен, Драма
Оценка в IMDB: 7.6/10
Моя милост има слабост и към биографични филми. С тях научавам много нови неща и подробности около събития, както ще бъде и с този филм. Това е историята на Джеф Бауман (изигран от Джейк Джиленхол), който губи краката си от колената надолу вследствие на избухналите бомби на Бостънския маратон през 2013, за която случка предполагам се сещате. Джеф е написал дори мемоар за това, което му се е случило по време на и след инцидента и как е протекъл живота му от тогава. Не видях да е имало дата за премиера в България, затова предполагам и филма не е вървял по кината, аз разбрах за него случайно чрез Инстаграм профила на Татяна Маслани, която е в ролята на съпругата на Джеф.

Flatliners
Година: 2017
Времетраене: 1 час и 48 минути
Жанр: Драма, Хорър, Сай-Фай
Оценка в IMDB: все още няма
Flatliners  е римейк на едноименния филм от 1990 година, който може би някой от вас са гледали, аз лично не съм. Историята разказва за петима студенти по медицина, които са обсебени от идеята да разберат какво се случва след като умрем и как изглежда живота след смъртта. Започват да си правят експерименти, опитвайки се да научат повече за afetrlife-а. В продукцията за мен лично няма много познати имена, но нашето момиче Нина Добрев участва ( не че това за мен лично е мотив да гледам филма, но за някого може и да е ). Филмът трябва да излезе по кината на 29.09, така че приятно гледане!





   



0 Comentarios