Monthly Favorites: Music



Здравейте!

Днес е Сряда, значи е време за втора порция Месечни Любимци, този път в категория музика.

Все още не съм измислила начина по който да е написан поста свързан с музиката, затова сега просто ще ви изредя няколко песни, които не съм спряла да слушам цял Септември.

Jeremy Zucker - Talk is Overrated ft. Blackbear
Обожавам как YouTube успява да ми подбере и предложи супер хубава музика. Тази песен не спирам да я слушам цял месец и няма скоро да спра. Толкова е приятна, а гласа на Jeremy е много хубав. Общо взето пичагата ми е откритието на месеца, определено си пуснах и други негови парчета. И нека да не забравям и факта, че песента е featuring Blackbear, друг мой отскоро любим изпълнител. *това е официалния клип на песента, който излезе преди 1 седмица*
"'Cause really I don't know what the fuck i want / Talk is overrated, let's just vibe / And love is overrated in my mind"

Sam Smith - Too Good At Goodbyes 
Обожавам Сам Смит, а той скоро не беше пускал нищо ново ( от 2015 ), следователно излизането на тази песен за него беше доста голямо събитие и доколкото знам е бил доста нервен,не само защото не е пускал нищо ново скоро, но и защото това е доста лична песен. Но за щастие парчето е страхотно и набира все по-голяма популярност, така че всичко е супер. Харесвам творчеството му, защото песните му винаги успяват да ме докоснат и винаги се превръщат в любими. *ако сред вас има негови фенове, може да очаквате новия му албум през Ноември*
"Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true" 

Camelphat & Elderbrook - Cola (Franky Rizardo Rmx)
Това за мен е звученето на лято 2017. Тази песен направо ме хипнотизира, обожавам я. Харесвам я и в оригинал, а този ремикс намерих съвсем случайно и ми хареса много.
"See how she looks for trouble / See how she dances and / She sips the coca cola" 

LP - When We're High 
LP е изпълнител, който слушам от известно време. Влюбих се в музиката, начина по който пее и текстовете още от първата песен, която пуснаха по телевизията. И смятам, че вече ми е време да изслушам и албума, нали?
"I'd swallow the moon and the stars / To follow the beat of your heart"

Lauv - I Like Me Better
Тази хубава песен излязла преди цели четири месеца, моя милост я чу чак сега. *shame* Много приятно звучене, семпъл текст, определено  Lauv ще се слуша и занапред.
 "To be young and in love in New York City / To not know who I am but still know that I'm good as long as you're here with me" 

CNCO ft. Little Mix -  Reggaeton Lento ( Rmx )
Лично за мен това е новото Деспасито. Супер яката песничка, чуя ли я и не мога да не стана и да се разтанцувам. За първи път в оригинал на момчетата от CNCO я чух края на Август месец и беше любов от пръв поглед както се казва. Тях не ги знам като група и ги чувам за първи път, но с удоволствие бих чула и видяла нещо повече. А за мацките от Little Mix нямам какво да кажа. тях си ги харесвам и си ги слушам, защото правят хубави песни.
"It started when I looked in her eyes / I got close and I'm like, "Bailemos""

Мария Илиева - Mi Amor
Реших да завърша поста с една българска песен. Новото парче на Мария Илиева успя да ме спечели само като чух припева ( без да съм чула цялата песен ). Някак ме зарежда супер много и мога да я слушам цял ден без да спра. Направо съм влюбена. Клип, цветове, текст, няма нещо, което да не харесвам.
"Mi Amor, ако нямаш сърце си в затвор / А за любов, трябва един цял живот"

0 Comentarios