The Pastry Book TAG

 
Много благодаря на Кая Димитрова, за възможността да направя този сладък таг (ох, надявам се да не умра от глад през това време xD).Аз на свой ред искам да видя отговорите на Теди Колева, Сю и Мари.Давайте момичета, а на вас приятно четене!
  
1.Кроасан: Книга или поредица, която всички (включително и ти) обичат?
 Ами...за ме това е много гаден въпрос.Надявам се да не разочаровам някого, като не кажа обичайните неща, например като "Хари Потър".Незнайно защо, но не съм чела нито една от много нашумелите поредици.Ще кажа може би "Хекс Хол" ; "Лабиринтът" ; "Спайдъруик".

2.Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало?
Тъй като днес вече съм на последните страници на "Преди" от Анна Тод и се сещам за всички емоционални състояния през, които преминах бих казала поредицата "След".Но и всички книги на Колийн Хувър, тъй като за мен те винаги са предизвикателство.

3.Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите?
Мисля, че няма такава, което би трябвало да е добре. И въпреки това ще посоча моят любим отговор на такива въпроси, а именно "Всеки Ден" от Дейвид Левитан ( и само тайничко да вметна *тук го прошепвам*, мисля да и дам втори шанс).

4.Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислеше, че ще е едно, а се е оказала съвсем друго?
Ами и до този извод достигнах, четейки сега "Преди", затова отново казвам поредицата на Анна Тод "След".И също така "Фенка" от Рейнбоу Роуъл, заради която умирам от желание да прочета нещо друго от авторката.

5.Еклер: Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание?
Тук, колкото и да го мисля, нищо няма да измисля.Просто по принцип май не чета много книги, които са в поредици.

6.Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна?
"Друговремец", е може би не е чак толкова сложна, но на моменти човек се обърква малко.

7.Наполеон: Филм или сериал, базиран на книга, които харесваш повече от самата книга?
И аз като Юли, се зачудих има ли нещо наречено Наполеон, което се яде??? 
Както и да е.Тук изреждам "С любов, Роузи", много хубав филм, който ме накара да чета книгата, но тя се развиваше много бавно и просто не ми беше интересна.Отново защото беше малко бавна, но пък с много хубава и тъжна история, посочвам "Моят път към теб"...филма и актьорите бяха уникални.

8. Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна?
*Това едва го написах, дори не знам какво е*
99% от книгите се развиват в различно място от България.

9.Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искала да опиташ? 
Тук май нямам отговор...но пък се сещам за "Кажи ми три неща" и как на всички ни се похапват гофрети, yummy.

0 Comentarios