The Goodreads TAG


Благодаря на  Мари за тага.


1.Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?

Последната книга беше "Верижна реакция" от Симон Елкелес.

2.Кои са книгите, които четете в момента?
Предполагам трябва да си погледна профила и от там да кажа какво съм отбелязала като  currently-reading.Книгите са "Хамлет" от Шекспир и "Красиво Бедствие" от Джейми Макгуайър.

3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?
Последната добавена е"Красива забрава" от Джейми Макгуайър.

4.Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?
Решила съм през септември предимно да чета за училище, така че вече започнах "Хамлет" и "Красиво Бедтсвие".

5.Използвате ли системата за оценяване в  Goodreads?
Да, макар че понякога забравям.

6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година?
Не, все още не съм, а и не бързам, все пак имаме още 4 месеца.Иначе съм прочела 34 от 50 книги.

7.Имате ли wish-list?
Имам нещо такова в глава си и в една тетрадка, иначе предимно всичко ми е в профила.

8.Коя е следващата книга, която планирате да си купите?
Планирам да си купя "Кажи ми три неща" от Джули Бъксбаум.

9.Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?
Ооо, не мисля че има човек, който да не обича.Много са, но ще споделя няколко, за които се сетих първо.
Видях го в Инстаграм и ми донесе много стари емоции от тази невероятна книга, която планувам да препрочета.
"To douchebags!" he said, gesturing to Brad. "And to girls that break your heart," he bowed his head to me.His eyes lost focus . "And to the absolute fucking horror of losing your best friend because you were stupid enough to fall in love with her."

10.Кой е любимият ти автор?
Няма съмнение...............Колийн Хувър  xD.

11.Присъединили ли сте се към някои групи?
Да, към няколко, но да си призная забравям да влизам и да разглеждам дискусиите или да се включвам в тях.

12.Колко книжни рафтчета (bookshelves) имате в Goodreads?
Обичайните три, но мисля да добавя няколко в бъдеще.

0 Comentarios