July Wrap-Up & August TBR

Време е за поредната книжна равносметка и завръщането ми към блога.Не мога да кажа,че изминалия месец беше много ползотворен по отношение на книгите,но все пак съм доволна.

Wrap-Up

1."Maybe Someday" by Colleen Hoover
Ех,не знам вече какво да казвам за книгите на тая жена.Тази я прочетох за втори път,но отново си беше толкова хубава.Елементите с музиката,писането на текстове,любовта,героите,всичко беше уникално и просто нямам търпение скоро да се заема със следващата книга на Колийн.








2."Racing The Sun" by Karina Halle
Тази книга много ми хареса.Беше едно страхотно лятно четиво,което горещо препоръчвам на всички.Историята се четеше доста лесно,и се впечатлих много този път от Карина Хейл,тъй като първата нейна,която прочетох не ми хареса.Беше много приятно да се разходя из Италия чрез тази книга.....влюбих се просто.








3."Ruin" by Rachel Van Dyken
Наистина очаквах тази книга да има тъжен и драматичен финал.Беше доста добре написана,че до последно да вярвам в това.Но.....книгата беше идеална.Беше интересна,забавна,поучителна,тъжна на моменти,но страхотна...не знам какво повече да кажа.Това също е книга,която препоръчвам.

4."Нейният разбойник" от  Робин Дехарт
Доста кратка и лека история.Не беше нещо много впечатляващо.

5."Оправдани лъжи" от Уитни Грасия Уилямс
Това определено беше книга,която ми хареса.Главният герой се подвизаваше малко в стил Крисчън Грей,но го преодолях,И за жалост книгата беше доста кратка.

6."Making Faces" by Amy Harmon
Много бях впечатлена от тази книга,няма търпение да разкажа за нея в ревюто.Не съм чела книга досега,която да оставя в мен чувство на такава завършеност.Историята е много хубава и поучителна отново.Започваща от един определен момент в живота на героите,и всичко се развиваше толкова плавно и приятно,сякаш докато четеш ставаш част от ежедневието им.(не знам дали в това имаше много смисъл xD).







TBR
Тук няма да включвам книгите,които са ми за училище,но бих написала ревю на някоя ако ми се прииска.

1."Самодива" от Краси Зуркова
Дойде време и аз да прочета тази книга.Почти съм към края и се оказа доста интересна.Харесва ми цялата тази преплетеност с митологията и цялата тази мистериозност.Очаквайте ревю.











2."Тес от рода Д'ърбървил" от Томас Харди
Канех се лятото да чета класики и мисля че е време да свърша поне една.Започнах я в края на Юни и нямам търпение да я приключа.













3."Къде си Аляска" от Джон Грийн
Време е да свърша тази книга.















4."Брулени Хълмове" от Емили Бронте
Нямам търпение да прочета тази невероятна класика.

0 Comentarios