June Wrap-Up and July TBR

Здравейте!Дойде времето за книжната равносметка и за този месец.Както бях споменала ще заминавам в чужбина за един месец поради което няма да съм активна в блога изобщо,но обещавам август месец да се завърна със солидна доза постове.Ще пътувам на 30,затова ще пусна този пост по-рано от обикновеното.

Wrap-Up
Не прочетох много този месец и написах само едно ревю,но за следващия съм се запасила с доста книги,а и от училище също ни дадоха доста интересен списък с много класики.

1."The Paper Swan" - Leylah Attar
Още предния път ви казах малко за тази книга,казах също че ще и напиша ревю,но уви това няма да стане.И аз не знам защо просто се отказах,но книгата е наистина много добра и ще се надявам да я преведат на български.











2."Фенка" - Рейнбоу Роуъл
Това за мен определено беше изненадата на месеца,не очаквах да ми хареса толкова много и даже да искам да прочета нещо друго от Рейнбоу Роуъл.














3."Thoughtless" by S.C Stephens
Да,отново не спазих списъка.Тази книга от много време исках да я прочета,всъщност е трилогия.Разказва се за един любовен триъгълник.Книгата малко ми навя същите емоции като при "След" на Анна Тод.Не знам дали и кога ще прочета другите две.  












4."The Hook Up" by Kristen Callihan
От тази книга е онзи Дрю,за който споменах вече няколко пъти.Книгата е много сладурска и е точно това от което се нуждаех.Много ми хареса и с удоволствие ще прочета и останалите от поредицата.













TBR 
За юли месец не си поставям нито конкретно число,нито конкретни ниги,просто съм харесала няколко,и колкото прочета толкова.

1."Maybe Someday" by Colleen Hoover
Любима моя книга,която вече започнах да пре-прочитам.Уникална история,на която с удоволствие ще напиша ревю.Дори историята по написването и правенето на книгата е интересно,но за това ще трябва да изчакате до август месец.












2."Racing The Sun" by Karina Halle
Това ще е втората книга на Карина Хали и се надявам да е по-добра от първата.Историята всъщност звучи доста обнадеждаващо.
Амбър Маклийн пътува 6 месеца през Нова Зенландия и Австралия,но накрая се разорена в Капри без пари за билет обратно в Калифорния.Единствената работа,която си намира е като учителка по английски на две малки хлапета.И определено фактът,че хлапетата ги гледа красивият им брат,който е бивш мото състезател на Италия,не и помага с престоя.






3."Ruin" by Rachel Van Dyken
Няма какво толкова да се каже за тази книга преди да се прочете.Разбрах,че е много интересна и нямам търпение да я прочета.














4."Бел Ами"-Ги дьо Мопасан
Това е една от книгите,които трябва да прочета лятото.Тръпна от очакване да я започна и мисля,че ще ми е интересна.Колкото до филма,ще го изгледам пак,но първия път не беше много успешен.













5.Сборник с Поезия от Дилън Томас
По принцип не чета много поезия,но желанието ми към творчеството на Дилън Томас възникна при четенето на последната книга на Колийн Хувър "November 9".В нея всяка глава започваше с цитат от Томас,и то невероятно красиви цитати,които ми разпалиха любопитството.С удоволствие ще го прочета.










6."Нейният разбойник"-Робин Дехарт
Жанрът е исторически-любовен,който е един от любимите ми.Намерих книгата случайно,прочетох анотацията и реших че за месец юли ще е идеална.














7."Оправдани лъжи"-Уитни Грасия Уилямс
Тази книга,то всъщност е трилогия,но пак ги намерих случайно и реших да ги прочета.
 

0 Comentarios