All I Want For Christmas Book TAG

Здравейте!След още няколко дена ще встъпим в новата 2016 година.Не мога да кажа че се вълнувам много или че все още ме държи коледния дух.Просто не си падам много по тези неща.Искам да благодаря на Мари за това че ме тагна.



1.Кой герой искаш Дядо Коледа да остави под елхата ти?
Не мога да избера само един,но прочитайки въпроса първите двама за които се сещам са Майлс Арчър(този на снимката е красавеца,който ще изиграе Майлс във филмовата адаптация),а вторият е Джейми Фрейзър.За жалост едва ли много от вас знаят кой е Майлс,защото е един от героите на Колийн Хувър,но от непреведените и книги (Ugly Love).И разбира се след тях двамата бих си поискала всички нейни герои (в ревюто си вече ви споменах че съм влюбена в нея,не ме мислете за луда xD).


 
2.Кой герой би искал/а да целунеш под имел?
Честно казано никой не искам да целувам,защото когато се влюбя в някой герой (не знам как да го обясня),аз искам всичко хубаво да им се случи в книгата,и в повечето случаи в книгите те си имат половинки и аз просто се наслаждавам на любовта им и не мога да си представя да целувам някой.

 
3.Напиши твоя коледен списък за Дядо Коледа, кои ще бъдат твоите топ 5 книги в него?
1.На първо място бих си пожелала цялата поредица на "Друговремец",дори и да са на английски.
2.На второ място бих си поръчала всички книги на Колийн Хувър (маниачка съм вече,а?)
3.Може би тук бих сложила "Фенка",мислех че няма да искам да я чета,но уви...
4.(Разглеждам си списъка в Goodreads,xD)На четвърто ще сложа "Обещавам ти провал"
5.На пето бих сложила "The House"  на Кристина Лорен,която я няма преведена на български.



 
4.Тайна е, че Дядо Коледа е в Хогуортс, какво най-много искаш да получиш? 
Първото за което се сещам е щастие.

 
5.Получаваш да прекараш един ден с героите и филмовите актьори от един фендъм, кой ще избереш? 
Свърших и книгата и сериала по-рано през месеца,но това не значи че все още не съм си обсебена xD,затова бих казала фендъма на "Друговремец",или по-точно с феновете на актьора,който играе Джейми....Sam Heughan.Феновете му се наричат  "Heughligans".Най-главно искам да се срещна с тях,защото се занимават с благотворителност заедно със Сам и това много ми харесва.


 

6.Кое измислено животно би искал/а да заеме мястото на Рудолф и което да срещнеш на покрива си?
Нямам си и на идея.

 
7.Каниш 10 героя на твоето новогодишно парти, кои ще избереш?
Ще започна с двойките от поредицата "Красив",защото обожавам връзката между героите.Затова казвам Клоуи и Бенет,Макс и Сара,Хана и Уил,Нийл и Руби,и към тях бих прибавила Ръш и Блеър.
 

8.От кой герой ще излезе добър Дядо Коледа ( не е задължително само външния вид, личността също се брой) ? 
Без да се замислям ще кажа Джейми Фрейзър,защото е доста снажен,и му трябва само едно коремче.


Отново  благодаря на Мари.Всеки,който не го е направил...заповядай!

0 Comentarios