Blogmas #7 Bookish Gift Ideas



Здравейте! 

Днес много дълго време се чудех за какво да пиша. Искаше ми се да е нещо по-като за наближаващите празници, а и хиляда идеи ми хвърчаха из главата. Но в крайна сметка се спрях на Идеи за книжни подаръци.

Разбира се с наближаването на Коледа идва и времето да се купуват (и получават) подаръци. Аз няма да раздавам съвети как и какво да изберете, а ще ви дам идеи за неща, които да купите на човек, обичащ книгите и четенето. Е, нека започваме!

Този подарък е супер готин, аз с удоволствие бих получила такъв. Идеята е да отпечаташ страница от любима книга и както се вижда на снимката,  с по-голям и удебелен шрифт централно може да изпишете любим цитат. Определено ще си направя един ден такава картина, мисля че е идеално за някоя празна и гола стена, нали?









Страшно много искам такива обеци. Може би тук не съм го споменавала, но обожавам бижута. От супер малки и едва забележими до адски огромни. Ето този подарък е идеален за хора като мен обожаващи бижутата, но и да четат.








Тематични пакетчета чай. Много са сладурски. На всяко пакетче има някакво книжно послание или готин цитат.














Мда, отново бижу, но може би ще видите още няколко такива предложения. Това е отново за любителите на бижута, но разбира се първо се подсигурете, че човекът на който ще подарявате нещо такова обича да носи бижута, и в частност гривни.











Много практичен подарък, особено за такива като мен, които намират за какво да реват на всяка 2,3 книга, която четат...














Книгоразделителите за един читател никога не са излишни или много. Можете да ги направите сами, ако имате уменията, въображението и не сте с две леви ръце. Или просто купете, но гледайте да са хубави.







Да, разбрах, че вече има и парфюм с мирис на хартия/книга. Намерете такова и купете, няма да сбъркате...ние ОБОЖАВАМЕ да си миришем книгите без значение дали са нови или стари.












Отново бижу и отново нещо много симпатично и хубаво. Медальонче под формата на книга и то не коя да е, а например някоя любима.













Това е много готин подарък, особено за почитателите на класиката и в частност на Джейн Остин. Това е 5-годишен дневник, в който да си записвате разни неща и плюс това отгоре, на всяка страница, имате по едно мъдро цитатче от Остин.











Аз лично много искам да си купя готин часовник за моята стая, и този е супер симпатичен и бих се зарадвала на такъв подарък. Плюс това отново е свързан с книгите, а написаното е вярно за всички ни, нали?










Надявам се тези идеи да са ви харесали. Взела съм ги от няколко източника от интернет, навсякъде е пълно с идеи, така че захващайте се с купуването на подаръците, освен ако вече не сте готови.


0 Comentarios