Книжната равносметка за 2016



Здравейте!

Време е за книжната равносметка за цялата година. Не съм се пришпорвала да прочета определен брой книги, въпреки че бях задала в Goodreads профила си бройка. 
Може би се ограничавах в един определен жанр и не експериментирах много, но ще видим какво ще се случи през 2017.

Реших първо да направя топ 10 на най-добрите книги на 2016, които аз прочетох, но после реших, че няма много смисъл и може да избера примерно по една книга от всеки месец и да станат вместо 10-12 книги. И също така вече видях, че Памела (цъкнете на името за да видите нейния пост) го беше направила по този начин. Така че, да започваме.



Януари - "Аз преди теб" ; "November 9" ; "The Mistake" ; "Until Friday Night"
Книгата, която избирам, въпреки че "November 9" е от любимата ми авторка, е "Аз преди теб". Поревах си на тази книга, накара ме да се замисля за много неща и разбира се не беше хич лесно четиво, а и неведнъж съм казвала, че това е едно от най-любимите ми ревюта.

Февруари - "Ugly Love" ; "Да изгубиш Хоуп" ; "Tangled" ; "Archer's Voice"
Тук избора е труден, защото книгите бяха изключително добри, може би без "Tangled" ( не беше нищо особено). Но не мога да подмина книгата дала началото на любовта ми към Колийн и нейното творчество, а именно "Грозна любов". Много съм щастлива от факта, че догодина ще излезе на българския пазар. Все още съм пред дилема дали я искам на английски или български, но едно е ясно ще я чета и трети път (тази година я препрочитах, затова я няма и в предизвикателството ми в Goodreads ).



Март - "The score" ; "След"
Избирам "След", защото постави началото на моето впускане в тази поредица и макар да бе малко мазохистично преживяване, ми хареса.

Април - "След сблъсъка" ; "След падането" ; "След щастливия край" ; "RoomHate" ; "Beautiful Boss"
Ами и тук посочвам трите книги от поредицата "След".

Май - "Моят път към теб" ; "Stuck-Up-Suit" ; "Blurred Lines"
Тук май избирам "Stuck-Up-Suit", защото ми хареса адски много и беше супер приятното и сладурско четиво.



Юни - "The Paper Swan" ; "Фенка" ; Thoughtless" ; "The Hook Up"
Много силен месец за мен и не толкова лесен избор. "Фенка" обаче беше моята изненада определено.

Юли - "Maybe Someday" ; "Racing the Sun" ; "Ruin" ; "Нейният разбойник" ; "Оправдани лъжи" ; "Making Faces"
През юли залагам на "Making Faces", книга, която адски много ме впечатли.





Август - "It ends with Us" ; "Сърца за разбиване" ; "Перфектната химия" ; "Правилата на привличането" ; "Верижна реакция"
Няма как да е друга книга разбира се......"It ends with Us", няма какво повече да напиша.

Септември - "Playboy Pilot"
Ами то друга книга тоя месец няма, така че избирам нея. Много приятна и лека и много забавна.

Октомври - "За да си спомня" ; "Кажи ми три неща" ; "Твърде лично" ; "Преди"
Тук си избирам "За да си спомня", второто ревю на книга, което си  харесах супер много, а и книгата сама по себе си беше много хубава, прекрасна.



Ноември - "Тайни" ; "Confess"
Две прекрасни книги. Избирам разбира се "Тайни" (третото ми най-любимо ревю), книга, която ме преобърна на 360 градуса и, която ме вкара в читателски застой.

Декември - все още чета, но ще напиша книгите завършени до сега: "Целувка в Ню Йорк" ; "Ние, лъжците" ; "Сняг Вали"
"Ние, лъжците" е моето откритие на 2016. Книга, толкова невероятна и завладяваща (четвъртото ми любимо ревю), че адски много съжалих за това колко много съм я отлагала. 

0 Comentarios