Blogmas #6 Day And Night Book TAG



Здравейте!

Знам, че трябваше да кача пост вчера, но нямах никакво време и плюс това идеята за пост, която имах се провали малко или много, просто защото има такива подобни и реших, че няма смисъл от нея.
Както и да е, днес отговарям на въпросите от Day And Night Book TAG. Не съм била тагната, тъй като го видях на няколко места отворен, следователно и аз мисля да го оставя така и нека всеки, който иска да го направи да заповяда.

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
Това зависи от много неща. Например от времето, тъй като през деня ходя на училище и не винаги имам тъпи часове, в които да си чета, но може би и от книгата. Така че, май нямам конкретен отговор.

А: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Имаше подобен въпрос в един друг таг, и ще отговоря по същия начин. Според мен всяка книга те променя по някакъв начин или ти отваря очите за различни неща, така че не мога да кажа само една. Всяка книга...

Y: YA - да или не?
Определно да. Това е един доста разпространен жанр и много хора го четат, включително и аз, но не толкова често. Например на два месеца веднъж да прочета книга от този жанр.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Ох, ами ще ми се повечето да са. Разбира се, говоря за положителните, по света си има достатъчно злодеи. Но да, смятам че понякога авторите са се вдъхновили от истински хора за изграждането на своите герои.

N: Даваш ли книгите си на заем?
Да, но само на близки хора и дори на определени от тях. За да я дам трябва да имам доверие на човека, че ще ми я върне така както съм я дала.

D: Миришеш ли книгите си?
Винаги. Навик ми е. 

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Ами всеки си има свое мнение и си живее живота както иска. Аз обожавам да чета и си мисля, че това е добре. Помага ми да обогатявам речника си и да мога да се изразявам по-добре и също така ми развинтва въображението. Но ако човек не чете, не знам, предполагам е зле.



I: Държа книгите ми да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?
Определено държа да изглеждат добре.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Не. На един читател книгите никога не му стигат и винаги иска още...

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Да, но за щастие нищо толкова  фатално. Прегънати страници или ъгълчета на корици.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или...с други думи, четеш ли докато тренираш?
Чела съм докато съм на велоергометъра, ама не е толкова лесно. Иначе отново зависи от книгата, но се научих да мога да чета навсякъде.




0 Comentarios