Blogmas #4 Book Review: "Целувка В Ню Йорк" от Катрин Райдър

Здравейте!

Днес ще пиша за една прекрасна книжка, а именно "Целувка В Ню Йорк". Идеално четиво за месеца и подхождащо на празничната атмосфера, която бавно ни обгръща.

Благодаря много на издателство ЕГМОНТ за възможността да прочета тази книжка!


За да съм честна, ми се искаше да я прочета в малко по-зимна обстановка, защото е перфектна за тази цел. Представях си навън как тихо се сипе сняг, а аз съм се сгушила на топло до печката и т.н ,  но няма сняг и тази седмица се радваме на слънчице и малко по-топли градуси. Но всичко това не означава, че не се насладих на книгата, която има прекрасна корица (в последно време българските корици ми харесват много).

Както се досещате от заглавието на книгата, действието се развива в Ню Йорк. Любим град на много хора, без значение дали са ходили там или не. Може би градът олицетворяващ Америка и забързаното ежедневие.

Всичките 248 страници се развиват в рамките само на няколко часа и срещаме героите на летището "JFK".
Шарлот е едно британско момиче дошло в Ню Йорк, за да усети атмосферата и да вземе междувременно важно решение за бъдещето си. Озовава се на летището на Бъдни Вечер с огромното желание да се разкара от града и Америка, да се върне при семейството си в Англия и да изкара едни хубави празници. А желанието и да избяга е още по-голямо поради факта, че наскоро се е разделила с гаджето си Колин и сега вижда града доста по-различно.

На летището срещаме и Антъни. Момчето, което бива зарязано пред вратите на пристигащите,  от приятелката си Мая, с букет рози в ръка. Да вметна само, но раздялата беше толкова глупава, че човек да се спочуди наистина ли има такива хора?

И така с доза лош късмет Антъни и Шарлот се събират заедно по волята на една книга или по-скоро наръчник за това "Как да преодолееш бившия си в 10 лесни стъпки?". Да точно така. Полетите към Лондон са отменени поради лоши метеорологични условия , следователно Шарлот няма какво да прави чак до другия ден, когато евентуално ще има полет, а Антъни няма смисъл да стои със своите рози и да се самосъжалява. И така двамата потеглят на пътешествие в рамките само на часове, в което откриват много неща за себе си, опознават се и вдъхват живот на вярването, че "По Коледа стават Чудеса".
 "И ето че тя върти педалите , аз я наблюдавам как се отдалечава, а снежинките танцуват около нея. Блокирано британско момиче, което кара колело в посока "Мейсиз" в навечерието на Коледа с цел да се преобрази, тъй като в една книга пише, че това е добра идея, ако искаш да забравиш бившия си. Дали тази нощ може да стане още по-странна?"
Разбира се няма да ви изреждам или пиша на дълго и на широко всичко през което те минават, защото това вие сами трябва да го разберете. Само ще кажа, че е много интересно, приятно и те кара и ти да искаш да се запознаеш ей така с някой и да тръгнеш на някакви приключенски походи с него, дори и само за един ден. О, и също така по време на приключенията си те се сдобиват с кученце, което кръщават Грешка. Споменавам го, защото няма как да не се влюбите в кучето, а и според мен е главен герой в книгата.

Антъни и Шарлот изпълняват и десетте стъпки успешно. И след цялото приключение нашата главна героиня е взела важното решение за бъдещето си и може би с Антъни и Грешка ще се срещнат отново...
"Шарлот ме пита защо съм се ухилил насреща и, но аз само разклащам глава. Предпочитам да не и признавам, че съм впечатлен от това как тя - едно момиче, което е било наранено толкова безмилостно преди няколко седмици, а след това и напълно сринато в рамките на последния час  - успява да се изправи обратно на крака. Тя е боец. Това ми харесва."
Книгата е прекрасна за да повдигне на празничното ви настроение, с мен го стори. Лека, приятна, ще се смеете и може малко да се поядосате, но е перфектната комбинация от която аз имах нужда (наистина скоро не бях чела, нещо толкова лекичко и май точно от това имах нужда). Веднага след като я свърших ме обзе неистово желание да чета, което много ме радва особено след миналия месец. Така че, може би в книгата има и доза магия, кой знае...

И само за край (вече истински xD) искам да вметна тук може би най-любимия ми цитат, просто много ми хареса и исках да го споделя с вас:
"Никога не взимай голямо решение, изхождайки от това как някой мъж се вписва в плановете ти. Жената е жена единствено когато мисли и върши всичко за себе си. И да знаеш, че болшинството мъже въобще не си струват сълзите ти."

0 Comentarios