Blogmas #5 Winter TAG



Здравейте!

Време е да включа и аз един тематичен таг. Благодаря на Мари, че ме посочи да го направя, а аз на свой ред тагвам Деси,Павлина, Теди Колева и Антон. Ще чакам с нетърпение техните отговори!

Е, да преминаваме към въпросите.

1. Харесваш ли студа?
Има ли човек, който би отговорил на 100% да? Не знам, но аз не съм от тях. Харесва ми застудяването, как навън вали сняг, а аз съм си на топличко. Но мразя да умирам от студ. Така че май не го харесвам.

2. Имаш ли любима коледна миризма?
Когато чуя "коледна миризма" в ума ми изникват канела, печени ябълки, мандарини, портокали. Всичко това събрано заедно е моята "коледна миризма".

3. Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
Предполагам шалове, особено от онези огромните.

4. Книга, която смяташ за подходяща през зимните вечери?
И аз като Мари бих посочила "Любовта ми подари", която нямам търпение да излезе и да я държа в ръцете си. Но като цяло всяка книга с коледна тематика.

5. Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш "зима"?
Студ, навличане, топлина ( в това няма много логика, но все пак вкъщи си е топличко, изобщо всяко място през зимата, на което е топло).




6. Нещо, което обичаш да правиш през зимата?
Да чета xD, но аз това го правя целогодишно. Предполагам да съм със семейството си и примерно да приготвяме заедно ястията за празниците.

7. Какво предпочиташ: шал или шапка?
Мисля, че шал. Не винаги нося шапка, макар че трябва.

8. Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
Да, случва се да ги купувам в последния момент, но почти винаги ги мисля какви ще са предварително.

9. Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
Ами ако не е нещо материално, бих си пожелала здраве и късмет за мен, семейството ми и най-близките ми. А за материално искам всичките книги от списъка си.

10. Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
Като цяло не, но ако погледнем от книжна гледна точка ми се иска да се справям добре с Блогмас, макар и като за първа година  да реших да пиша през един ден, но се надявам да се справям. И също така да се справя добре и с Коледния  Книжен Маратон, който наближава ( и той ще ми е за първи път).

Надявам се отговорите ми да са ви били интересни и се надявам повече от вас да решат да направят тага.


0 Comentarios