Малките неща, които ни правят щастливи




Здравейте!

Днес още със събуждането и чуването на звуците от кафеварката, докато мама си прави кафе, ме връхлетя една идея за публикация тук в блога. Да провокирам себе си и вас да се замислим за това кои са онези малки неща в ежедневието ни, които ни правят щастливи. Защото според мен щастието е точно в тези малки неща и трябва да се стараем да ги откриваме.

И реших да изредя няколко, за които се сещам и които правят мен самата щастлива и ше се радвам, ако наистина и вие се замислите след това.

  • звуците от кафеварката рано сутрин ( наистина след днес осъзнах, че това е много приятен звук веднага след като си отворил очи, автентичен и чаровен и няма нищо общо с кафемашина )
  • още щом се събудиш да чуеш любима песен/песни ( дали алармата ти ще звънне с любимата ти песен или ще си пуснеш плеъра на телефона - няма никакво значение ; особено за човек, който не може без музика като мен е изключително приятно да започнеш деня си с един музикален boost, зарежда ме страхотно и ми създава добро насторение )
  • навън да грее слънцето ( преди известно време една приятелка установи, че аз съм като слънчоглед - ако не пече навън и не мярна слънцето поне за малко, съм доста унила и понякога в скапано настроение, затова сутрин, когато се събудя и видя през прозореца синьо небе и слънчице, съм супер щастлива )
  • да излезеш да се разходиш сутрин в хладното време ( но естествено да пече слънце ; по случайност го изпробвах една сутрин и ми хареса много )
  • да вдишваш свежия хладен въздух рано сутрин ( обожавам тази свежест )
  • да проведеш хубав разговор с близък човек
  • мириса на току-що изваденото от пералнята пране ( затова от всичко най-обичам да простирам )
  • мириса на книги - стари или нови ( няма как да не спомена и това, защото все пак съм си книжен плъх )
  • пътуването ( дали ще е с кола, автобус, влак, самолет, няма никакво значение - има някакъв скрит чар в пътуването; погледът ти се рее навън, поклащаш се леко, забелязваш хора, запознаваш се с тях )
  • животните ( да си заобиколен от домашни любимци е нещо страхотно )
  • медитацията ( когато се събудиш, преди да заспиш или през която и да е част от деня, медитацията е нещо страхотно ; просто отделяш няколко минути, за да останеш насаме със себе си, ума и тялото си )
  • да си вземеш топъл/прохладен душ след дълъг и натоварващ ден
И за финал ще ви оставя един приятен музикален поздрав...


2 Comentarios

  1. Прекрасен пост, Румси! <3 Кара те да се замислиш за малките очарования в един напълно обикновен ден. Усмихва те и те подтиква да погледнеш от друг ъгъл на нещата. :)

    ОтговорИзтриване