Things About Autumn

Здравейте!Тъй като есента за мен вече официално настъпи, исках да напиша какво обичам аз в този сезон.Трябваше да пусна този пост вчера, но поради изникнали непредвидени ситуации не успях, затова ето го днес.

Както написах, за мен есента започва от месец Октомври, тъй като Септември е по-скоро преходен.Нека преминавам към изброяването...

1.Застудяването- по принцип съм родена през Юли и си харесвам месеца, макар и да е горещо.Но въпреки това застудяването е добре дошло по това време (застудяване....а не постоянни промени във времето, когато не знаеш какво да обличаш xD).

2.Промяната в ежедневието- за мен с настъпването на есента идва и училището, което не е нещо прекрасно или вълнуващо, но какво да се прави.Но заетостта понякога ми харесва, обичам да правя неща и да съм заета.

3.Промяната в природата- падащите листа, които правят красиви покривки по земята.

4.Във връзка с номер 3- невероятните пейзажи, които се получават навън.







5.Топъл чай- намирам го за супер очарователно, не мога да кажа че обожавам чай, но пък не го и мразя....а и върви супер с книга.

6.Горещ шоколад, а може би и кафе- изобщо всичко топло за пиене.










7.Rainy Days- нещо което е любимо на всички ни, особено ако можем да се сгушим на топло вкъщи, до прозореца с книга в ръка *daydreaming*.










8.Номер 7 ме подсеща за следващото, а именно топлината вкъщи- навън става студено, а вкъщи печката си пука и ти е толкова уютно и топло, че не ти се мърда.

9.Дебели пуловери- да...преминавам към дрехите xD.Дали пуловера е купен, плетен от баба или от мама ( в моя случай *обичам я*) няма никакво значение.ДЕБЕЛО Е и е супер модерно.Обожавам ги.

10.Skinny Jeans или клинове- в готини есенни цветове, или с тематични шарки.

11.БОТИ- не мога да ги пропусна.Много, много харесвам високи обувки.А есента ни предоставя възможността да се мятаме наляво надясно с удобни високи ботички или ботушки , какво по-хубаво от това?

12.Палтенца,кожени якета,жилетки- нещо, което всеки трябва да има.

13.Шалове- през есента започваш с по-тънки, а през зимата с по-дебели.Но шаловете са супер шик за всеки сезон и да, тях също ги обожавам.

14.Чорапи- дебели, дълги.Топлят ти, а и също могат да са акцент.

15.Абе с две думи всичко плетено

16.Дебели меки одеяла- поредното нещо, което обожавам.Да се сгуша с едно такова пред телевизора вкъщи...рай.

17.Тикви- аз по принцип не ям много тиква, или нещо свързано с нея, не че не харесвам.Но все пак през есента може да си направиш какво ли не с това оранжево плодче (може и да не е плода, но няма значение xD).

18.Цветовете- всичко изглежда невероятно красиво в есенните цветове *sigh*.

19.Премиерите на новите сезони на сериалите- есента е времето, когато всичко започва.Старите и обични сериалчета се завръщат с гръм и трясък.

20.Ароматни свещи- идеални са за описаната ситуация в номер 7.И ако миришат на канел...ахх.

21.Разходки в парка, когато е хладно.

22.Разходки под дъжда.

23.Мрачното време, което понякога пасва с настроението ти.
 



За това се сетих.Толкова красиви есенни снимки разглеждах, че просто ми се искаше да се пренеса в тях.Осъзнах колко е хубав този сезон и се влюбих в него.Подредбата на нещата е малко хаотична, но не обръщайте внимание xD.

0 Comentarios