September Wrap-Up & October TBR

Ех. време е за още една книжна равносметка.А именно какво прочете моя милост през изминалия месец.

Wrap-Up
За жалост не прочетох много, няма да пиша за това, че отново не се придържах към книгите, които написах за Септември, но като се замислих идеята да си напиша само книгите за училище не беше много умна.Покрай 15-ти и първата седмица в училище нямах нито времето, нито желанието да чета, което беше ужасно.

1."Красиво Бедствие" -Джейми Макгуайър
Книгата съм я чела миналото лято, но от поредицата за братята Мадокс наскоро излезе последната книга, която просто ми разпали отново любопитсвото.Следователно аз реших да започна всичко от самото начало и да го докарам до края.И реших да препрочета книгата, защото едва ли не тя е началото и в нея се разказва за единия брат Maдокс.
Самата книга ми беше супер интересна, когато я четох и бързо ми стана любима.Сега отново ми беше интересна и исках да напиша ревю, което ще почака, тъй като съм на средата и все още не съм се върнала към нея (това е заради reading slump-a, в който изпаднах).

2."Playboy Pilot"-Penelope Ward & Vi Keeland
Тази книга ме грабна просто.Беше супер забавната и лека история от която имах нужда.Става;е въпрос за един сладък пилот и пътешествията на които завежда главната героиня, с която се среща в самото начало на книгата.Тя пък стои в едно заведение на летището, чудейки се къде да замине, и да разчисти главата си за едно важно решение, което трябва да вземе за своето бъдеще.

3."Him"-Sarina Bowen & Elle Kennedy
Това определено за мен е нещо ново, и нещо което не съм чела до сега.Започнах я последните дни на Септември и още не съм я свършила (чета я в момента).За нея бих казала, че е типичната любовна история, само че.....между момчета.

TBR
За този месец смятам, че определено ще си прочета книгите.Стискайте палци xD.

1."За да си спомня"-Лара Ейвъри
Нямам търпение да я започна.Усещам, че ще е по-необикновена история, но аз точно такива ги обичам.

2."Кажи ми три неща"-Джули Бъксбаум
За тази също нямам търпение.Видях я в книжарницата и анотацията ме грабна.Също така прочетох хубави мнения за нея.

3."Всичко, Всичко"-Никола Юн
Ще кажа само, че за нищо на света няма да се размина с прочитането на тази книга.

4."Дон Кихот"-Мигел де Сервантес
Малко по малко е време да прочета нещо за училище.

Надявам се да си прочета всичко....всъщност сигурна съм че поне с първите 3 ще успея, така че може да очаквате ревюта скоро.

2 Comentarios

  1. С нетърпение очаквам да прочета ревюто ти на "За да си спомня", тъй като много се чудя дали да не си я взема и аз. Успешен месец! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти :) !Надявам се да е успешен, а за книгата съвсем скоро я започвам, на мен ми звучеше много интересно, защото историята не е много обикновена.Дано се решиш да си я вземеш и аз да ти помогна с това :) .

    ОтговорИзтриване