NY Times by the Book TAG

Благодаря на Юли за тага, като го видях и много исках да го направя.Аз на свой ред ще тагна Антон, Мари и Павлина.Приятно четене!

1.Коя книга е на нощното ти шкафче?
На нощното ми шкафче като цяло има само една книга и това е "Верижна Реакция" от Симон Елкелес, която ме чака още да и напиша ревю *виновна*.

2.Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Последната наистина добра книга, която прочетох беше "За да си спомня" от Лара Ейвъри.Историята ми хареса страшно много, и може да очаквате ревюто.

3.Ако можеше да се срещнеш с един автор - мъртъв или жив, кой би бил той?Какво би искал да знаеш?
За мъртъв, бих искала да се запозная с Джейн Остин и Шарлот Бронте.А за жив, разбира се Колийн Хувър.

4.Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?

Ами..."Спайдъруик" ; "Монстър Хай" ; "Графиня Батори".

5.Как организираш своята библиотека?
Не я организирам по никакъв начин.Просто редя книга, след книга.

6.Коя е книгата, която си имала намерение да прочетеш, но още не си?Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочела някоя книга?
Може би "Двор от рози и бодли", и без това чувам супер позитивни коментари, време ми е да я прочета.И не, не се чувствам неудобно.

7.Разочарование, надценена или просто лоша:Коя е книгата, която си мислила, че ще харесаш, но не си?Коя е последната книга, която не си свършила?
За пореден път "Всеки ден" ме разочарова, а книга скоро, която не съм свършила беше " Him".

8.Какъв тип истории те влекат?Какви истории избягваш?
Определено ме влекат романите, били те Young Adult или New Adult.Може би избягвам в момента фантастиката.

9.Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
Предполагам "Малкият Принц".

10.Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
Не знам коя планувам, но сега чета "Кажи ми три неща".

0 Comentarios