The Disney Princess Book TAG

Благодаря на Мели за тага!Изпълнен е с невероятно интересни въпроси, на които хич не се отговаря лесно.Аз на свой ред ще тагна  Мари, Памела, и Деси.

1.Снежанка- Посочи любимата си класика.
Започнала съм много класики, но за жалост не съм завършила все още никоя.Може би първата ще е "Хамлет".

2.Пепеляшка- Книга, която те е държала отвъд времето ти за лягане.
Всички книги абсолютно винаги ме държат отвъд времето ми за лягане xD.


3.Аврора- Коя е любимата ти класическа романтика?
Тук отново казвам, че никоя не съм завършила, но съм сигурна, че книги като "Брулени Хълмове" ; "Гордост и Предразсъдъци" и "Далече от безумната тълпа" ще ми харесат супер много.

4.Ариел- Посочи книга свързана с жертвания и борба за мечтите ти.
Ще посоча "За да си спомня".Книгата определено показва борбата на Сами да сбъдnе мечтите си, и също така на моменти трябва и да се жертва.

5.Бел- Посочи книга с умна и независима героиня.
Първо се сещам за Клеър от "Друговремец".

6.Герой, който оспорва социалните норми на неговия/нейния свят.
Тук отново ще кажа Клеър, тъй като и се налага да живее в едно бурно и непознато за нея време, а тя е една съвременна жена, с различни разбирания.И бих добавила Сара и Макс от "Красив играч".

7.Покахонтас- Емоционално драматичен край.
"Аз преди теб" и "За да си спомня".

8.Мулан- Сритваща задници героиня.
За пореден път - Клеър.

9.Тиана- книга с трудолюбив и сам постигнал успехи герой.
Предполагам всяка книга, в която е ставало въпрос за бизнесмени.Винаги биват изобразявани като много здраво работещи, постигнали всичко до тук сами, така че отговарят на описанието във въпроса.

10.Рапунцел- Посочи  книга свързана с художник.
Няма как някъде да не спомена Колийн или някоя нейна книга.Тук става въпрос за "Confess".В нея глaвният герой беше художник, и също така в хартиеното издание има няколко показани картини, които са били специално нарисувани според книгата от истински реален художник ( стана малко сложно xD).

11.Мерида- посочи книга, показваща връзката майка-дъщеря.
Може би ще кажа "След"...не съм чела книга с такъв акцент, но в тази книга определено имаше развитие във взаимоотношенията през всичките книги (а и в момента чета "Преди", така че се връщам отново към историята).

12.Замръзналото кралство- Силна връзка между роднини.
Книгите на Симон Елкелес."Перфектната Химия" и другите две показват мексиканската сантименталност и привързаност и силна връзка към семейството по доста добър и адекватен начин.

0 Comentarios