Monthly Favorites: Music



Здравейте, strangers!

Знам, знам хич не се вясвам в блога с ревюта или с каквото и да било. Поне се старая да си поддържам тази рубрика, която е и като един своеобразен ъпдейт за това какво се случва с моя милост. 
Е, ами Април месец общо взето съм назад със абсолютно всичко - през псоледните две седмици си зарязах сериалите, изгледах супер малко филми, а относно музиката съм предимно на BTS & K-POP  вълна, а първите са виновни за цялото ми изоставане с всичко. Започнеш ли ( особено ако си Румяна ) и нямаш спирка, а тези седмината са супер зарибяващи.
Но относно К-Попа ще ви занимавам друг път, ще направя най-вероятно пост само с корейска музика ( но ще видим, хаха ).

Стига празни приказки, преминавам към парчетата, които ви предлагам в априлския си музикален пост:

 The Chainsmokers - Sick Boy
Нямате си и на идея колко яко си куфея на тази песен. Страхотна е отвсякъде. Има много яко и различно звучене, на което няма как да си стоите на едно място, а текстът е също много добър и силен. Следя това дуо долу-горе от момента, в който се вяснаха и започнаха да придобиват популярност с едно доста досадно, но пък зарибяващо  парче - "Selfie" и поглеждайки от него насам се гордея с това, което постигат и определено се усеща едно израстване в музиката им. Пожелавам им да продължават в същия дух и занапред!
"Don't believe the narcissism / When everyone projects and expects you to listen to 'em / Make no mistake, I live in a prison / That I built myself, it is my religion / And they say that I am the sick boy"

 Camilla Cabello - Never Be The Same
Много харесвам соловата работа на Камила. Има много хубав и запомнящ се глас и до сега не е имало песен, която да е пуснала и аз да не съм я харесала. Както се случи и с тази. Просто цялата песен е толкова  готина и секси, че се влюбих от първото слушане. Текст, музика, завладяха ме и откакто парчето е излязло, не спирам да го слушам.
"Now I'm seeing red, not thinking straight / Blurring all the lines, you intoxicate me"

 The Weeknd - Call Out My Name
Дали тази песен е за Селена Гомез или не, слабо ме интересува, но е УНИКАЛНО добра ( както всичко на Абел ). Този човек има божествен глас, мога да го слушам с часове и определено има усет да прави хубава музика и все хитове. Има ли някоя негова песен, която да не съм харесала? Едва ли!
"Guess I was just another pit stop / 'Til you made up your mind / You just wasted my time"

 Chase Atlantic - SWIM
Тази група е едно от новите ми и скорошни открития. Тъкмо днес им слушах албума. Звученето им е доста интересно и зарибяващо, и такова, че няма как да не се размърдате ( или просто аз имам навика да не мога да слуша музика мирно ). Дори не знам как ги намерих и чух ( най-вероятно моят добър приятел YouTube ми ги е препоръчал ), но "SWIM" е едно от първите парчета, което чух и моментално харесах. А клипа е мега готин, не мога да спра да го гледам.
"The tide has currently been thrashing around me again and again / I've been drowning for a minute, your body keeps pulling me in"

5SOS - Want You Back
Не съм върла фенка на групата, но когато попадна на тяхна песен и все ми харесва, което ме навежда на мисълта, че момчетата правят хубава и качествена музика. Тази песен е водещия трак на третият им албум ( който бих изслушала с голям интерес ).
А гледайки клипа осъзнавам, че както аз пораствам и се променям, така се променя и расте и всичко около мен. Та, идеята ми е че Люк едвам го познах в този клип 😄. 
"Can't help but wondering if this / Is the last time that I'll see your face / Is it tears or just the fucking rain?"

ToTo - Rosanna 
И завършвам поста с лек полъх от далечната 1982-ра година с тази прекрасна песен на ТоТо. Ако не я бях чула наскоро по радиото, сигурно нямаше да се сетя да си я изтегля, а е една от любимите ми стари песни, които мама и тати обичат да пускат.
Така че, просто я слагам тук за един прекрасен завършек на днешния пост...
"I didn't know that a girl like you could make me feel so sad"

0 Comentarios