March Wrap-Up & April TBR




Здравейте!

Поредната равносметка е тук, както и новия месец, който се надявам да ми донесе голяма доза вдъхновение, свежест и настроение, на вас също. Фактът, че всичко около нас вече се пробужда, астрономическата пролет настъпи, времето е прекрасно и слънчево, ме кара да се чувствам заредена и енергична. Правят ми се нови неща, връхлитат ме идеи, но засега всичко е само в главата ми, чакащо да го осъществя.

Wrap-Up
Е, стига общи приказки. Месец Март беше добър откъм книги, прочетох цели 3 и те са:

1. "Broken Prince"- Erin Watt
Това беше едно достойно продължение на първата книга "Парцалена принцеса". Все повече въпроси, все по-заплетени ситуации и все по-голям интерес да прочета и третата. 

2. "Twisted Palace"- Erin Watt
Достойният "временен" край на историята за семейство Роял (временен, защото май ще има и четвърта книга). Радвам се, че успях да зарибя и още хора да прочетат тази история и да им харесва.

3. "Къде си Аляска" - Джон Грийн
Това беше втория ми опит с тази книга и то успешен. Радвам се, че я прочетох, въпреки че имаше неща, които не ми се понравиха. Имаше неща и разбира се цитати, които много харесах, както и доста храна за размисъл. Но цялостно мисля, че единствената друга книга, която съм чела на Грийн - "Вината в нашите звезди", беше мааалкоо по-добра.

TBR
За Април съвсем умишлено не си правя много големи планове и ще напиша само две книги, които така или иначе вече съм започнала.

1. "Аз още броя дните" - Георги Бърдаров

2. "Смъртни Белези" - Вероника Рот



0 Comentarios