Never Have I Ever Book TAG * Част 2 *



8. Никога не съм мечтала да бъда във връзка с измислен герой
Б: Така, е тука вече стана сложно. Има едно такова нещо наречено мангa. Tова са японси комикси, които са доста по-дебелички от списание, така че са в графата "книги", поне за мен. Та, по едно време много ги четях и всеки главен герой бе моят пример за бъдещ мъж.

Р: Не, не съм си мечтала да съм във връзка, странно ми е, но не е като да нямам crush- ове.

9. Никога не съм прочитала книга за един ден
Б: Никога не съм. Но със следващия маратон, в който мисля да се включа, съм официално предизвикана да го направя.

Р: О, правила съм го и чувството е много готино :D . Последната книга, която успях да прочета за ден просто защото не можех да я пусна беше "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената".

10. Никога не съм купувала цяла трилогия/поредица наведнъж
Б: Аз лично не съм, но вкъщи е пълно с такива, купувани предимно от мама.

Р: Не съм купувала наведнъж, но са ми подарявали.

11. Никога не съм използвала нещо, което не е разделител, като разделител
Б: Доста често ми се случва, въпреки че вкъщи има доста разделители. Последно използвах рецептата от едни хапчета за книгата която започнах да чета, това беше най-близкото и подходящо нещо което да замени разделителя.

Р: Използвала съм, просто защото около мен е нямало книгоразделител или просто не съм си взела. Последното, което използвах наскоро беше касова бележка.

12. Никога не съм купувала книга заради корицата
Б: Не ми се е случвало.

Р: И на мен не ми се е случвало. Дори и да си харесам корицата винаги прочитам и за какво ще става въпрос, и ако не ми харесва се примирявам с това да нямам тази хубава корица на рафтовете си.

13. Никога не съм харесвала филмовата адаптация повече от книгата
Б: Още един труден въпрос, на който ми е трудно да отговоря. За мен вариантите са два, или филма не става, или е добър колкото книгата, но според мен не може да бъде по-добър. Това се дължи на простия факт, че в книгата историята е пълна, завършена и детайлна, нещо което филмовото време не го позволява. 

Р: Не ми се е случвало и съм съгласна със сестра си, че някак няма как филмовата адаптация да е по-добра, защото няма как да събереш не знам колко глави и страници с всичките подробности и детайли в рамките на час, час и половина.

14. Никога не съм разливала напитка върху книга
Б: "Разливала" е прекалено силно казано дори и за мен и моите леви ръце, но накапвала-да. Guilty!

Р: Никога не съм, за щастие. Бих се почувствала ужасно и после ще ми мине де, ама ще ме е яд.

15. Никога не съм пречупвала гръбчето на книга
Б: Малко трудно на нови книги, но на стари-да. 

Р: Ами мисля, че не съм. 

0 Comentarios