неделя, 23 юли 2017 г.

Какво ще четем за "BookТubeАТhon" 2017



Здравейте!

Тази година се включваме заедно със сестра ми доста активно във всякакви маратони за които разберем. След БКМ 2017 идва ред и на Booktubeathon 2017, в който се включвам за първи път. Надявам се наистина да успея да прочета поне 2,3  от избраните книги, пожелавам го и на сестра си, а вие го пожелайте и на двете ни 😄. Определено е по-забавно, когато си имам под ръка reading buddy, мотивираме се една друга.

А ето и какво сме избрали да прочетем за категориите от тазгодишното издание на маратона:

1. Прочети книга с човек на корицата


АЗ: "Кралица Марго" от Александър Дюма. Тази книга е по гореща препоръка на сестра ми и дори с нея ще препокрия  още една категория, но това ще видите по-надолу.



СЕСТРА МИ: "Срещи с отвъдното" от Лиана Антонова

                                            2. Прочети нашумяла книга



АЗ: "Град от стъкло" от Касандра Клеър. Избрах тази 1-во защото трябва да си продължа с поредицата, че сериала вече жестоко ме спойлва, 2-ро защото книгите на Касандра са си нашумели по принцип.



СЕСТРА МИ: "Брулени Хълмове" от Емили Бронте. Тази аз ѝ я препоръчах, макар и все още самата аз да не съм я прочела, но е класика и аз я считам по този повод за нашумяла.

                                         3. Прочети книга за един ден



АЗ: "To all the boys I've loved before" от Джени Хан. Пиша я на английски, защото мисля да я прочета на английски и в електронен вариант.



СЕСТРА МИ: "Смърт край морето"  от Йордан Матеев

              4. Прочети книга за герой, който е много различен от теб
АЗ: "Кралица Марго" от Александър Дюма. За тази категория сестра ми ми я препоръча, но аз реших да я ползвам и за 1-та.




СЕТСРА МИ: "Никога достатъчни" от Симона Стоева. Това отново е избор по моя препоръка.

                                          5. Прочети цяла книга навън



АЗ: "Pillow Thouhgts" от Кортни Пепърнел



СЕСТРА МИ: "Няма да получите омразата ми" от Антоан Лейри

                      6. Прочети книга, която си купил заради корицата
АЗ: "Град от стъкло" от Касандра Клеър. Не, аз не си купувам книги само заради кориците или поне до сега не ми се е случвало. Но, ще е тази книга, тъй като наистина издирвах да си я взема с новата корица, а не със старата, така че мисля че покрива изискването.



СЕСТРА МИ: "За да си спомня" от Лара Ейвъри. Отново е моя препоръка, но и без това много ѝ я хвалех тази книга, а тя сама си призна, че в момента в който видяла корицата - се влюбила.

                                               7. Прочети седем книги
АЗ: Пропускам тази категория.



СЕСТРА МИ: "Самодива" от Краси Зуркова. След като преди няколко дни я приключих и ѝ я предложих да я прочете, така че пак е по моя препоръка.



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар