Четатон "Мастилени Калинки"

Здравейте!

Познайте моя милост какво ще прави отново? Ще се включва в нов четатон, който започва на 14-ти август и приключва на 20-ти. Повече за него може да разберете тук и тук, както и в официалната страница на събитието във фейсбук.



Не знам колко ще е изненадващо за вас, но пак ще се включа заедно със сестра си, но този път ще е още по-голямо, забавно и готино предизвикателство и за двете ни. Защо ли? Ами защото в този четатон има нещо специално. Има една задължителна книга, която трябва да бъде прочетена и тя е "Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир и който иска може да се включи и в дискусия за книгата, което е супер готино. Та, аз и сестра ми едновременно ще четем книгата и ще бъде супер интересно да преживяваме всичко заедно, така че нямам никакво търпение!

А ето и какво ще четем за 4-те категории:


1. Прочетете книга от автор, чието име започва с първата буква от вашето име



Р: За  тази категория ми се наложи да се поразровя в Goodreads и избраната книга е "Sweet Thing" от Renee Carlino, книга, която се оказа че ми стои в TBR купчинката от доста време.




Б: Оkay, след дълго умуване /дали изобщо да избирам книги по категориите, заради задължителните 414 страници, които ми се струват доста за седмица/ реших, че новият четатон е добър начин to challange myself again-"The up side of unrequited" by Becky Albertalli.


2. Прочетете книга, чието действие се развива в книжарница или библиотека



Р: Най-сетне си купих "Думи в тъмносиньо" от Кат Кроули и мисля, че е съвсем подходяща за тази категория.

Б:  Пас :D


3. Прочетете книга от жанр, който обикновено не четете



Р: Тук мисля да избера "Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох, първо защото много искам да я прочета откакто е излязла, и второ, защото се води автобиография, но написана като роман, предполагам правилно съм разбрала. Като цяло доста автобиографии ми стоят в TBR листа, но все още не съм прочела и една, така че е време да се предизвикам да прочета една.




Б:  Поезия! "Този път, за да ме чуеш" от Ралица Генчева и "Твърде лично" от Петър Петров. Това наистина рядко ми се случва и си позволявам да добавя тези двете, по препоръка на сестра ми и заради оскъдните им размери.


4. Прочетете книга, която има жълт цвят на корицата

Р: Тук ще използвам отново книгата от категория номер 3, тъй като на прекрасната корица се намира и жълт цвят.




Б: Така, надявам се никой да не ме осъди, но това е отдавна започната книга с китайски истории, която наистина трябва да приключа преди края на лятото...с риск да чийтна ще си я добавя към списъка, а колко ще ми остане време за нея, това само идният четатон ще покаже.




0 Comentarios