Какво прочетох през Юли

Здравейте!

Дойде обичайното време в блога за равносметката от прочетените през изминалия месец книги. За жалост не успях да напиша такава за Юни, тъй като в началото на Юли точно на 1-ви и 2-ри бях в София, а като се прибрах малко се разболях. So, леко я пропуснах, но сега съм тук с моите 3 прочетени книги,  а ето и кои са те:



1. "Ето така я губиш" от Джуно Диас
Няма да пиша излишни неща за книгата, тъй като може да прочетете ревюто ми тук.
Оценка в Goodreads: 3/5














2. "Самодива" от Краси Зуркова
Яд ме е че отново не написах ревю на книга, която харесвам. Това ми е ужасен навик, все да отлагам, дори и само с един или два дена. Установила съм за себе си, че ако ще пиша ревю, то е най-добре да е веднага след прочитането. Книгата ми хареса много, доста време след излизането ѝ и целия шум около нея я чета, но няма никакво значение. Беше супер интересна с всички тези преплетени в сюжета легенди. Щом не написах ревю, реших че поне ще напиша пост с цитатите, които си харесах от книгата, така че очаквайте скоро.
Оценка в Goodreads: 5/5




3. "To all the boys I've loved before" от Джени Хан
Изключително хубава и сладка книга. Идеална е за тези летни месеци, супер четиво за почивка. Всичко ми хареса в книжката и определено имах нужда да прочета нещо ей така лекичко и неангажиращо. В момента вече съм на третата книга, а дали ще пиша ревюта не съм сигурна. Може би едно, обединяващо и трите книги.
P.S. Това всъщност е и единствената книга от Booktubeathon-a, която успях да прочета. Доста лошо постижение, но се оказа че през миналата седмица нямах толкова време за четене, но определено имах време за хубави и приятни преживявания с готина компания.
Оценка в Goodreads: 4.5/5



0 Comentarios