The Fifty Bookish Question TAG * Част 2 *

Здравейте!

Тук съм вече и с втората част на 50-те книжни въпроса. Надявам се да ви е интересно и отново, ако на някого му харесат нека заповяда и ги направи също.


26. Харесва ли ти книгите да се превръщат във филми?
Като цяло да. Идеята написаната история да оживява ми харесва, но не винаги ако съм чела съответната книга одобрявам каста и след това самия филм. Ама в крайна сметка мен никой не ме пита, нали?

27. Коя книга е била съсипана от филмовата си адаптация?
Ами предполагам има такива, но аз лично в момента не мога да посоча. Не винаги адаптациите се получават, а и всеки режисьор си има собствена гледна точка. *ще ми е интересно в коментарите вие да посочите някоя такава адаптация, ако имате мнение по въпроса*

28. Коя филмова адаптация на книга е била достатъчно добра?
"The Maze Runner" ; "Divergent" ; "The Hunger Games", сигурно има и още, но за тези се сещам.

29. Четеш ли вестници?
Понякога, предимно да видя каква нова глупост са написали за някоя мила родна "звездичка" и преглеждам спортните страници.

30. Четеш ли списания?
Също понякога. До скоро си купувах списание БРАВО редовно, но май вече го минах този период. Сега може понякога да си купя Космополитън или нещо такова, но изключително рядко.

31. Какво предпочиташ - вестник или списание?
Нямам предпочитание.







32. Четеш ли докато си в леглото?
Разбира се. Това е едно от топ местата за четене.




33. Четеш ли докато си в тоалетната?
Да.

34. Четеш ли докато си в колата?
Да, въпреки че не винаги е много удобно.

35. Четеш ли докато си в банята?
Ъъъ, доста ме озадачи този въпрос, щото ми се струва че няма как да чета докато се къпя, освен ако не е някоя аудио книга или някой не ми чете.

36. Бърз читател ли си ?
Ами зависи. Колко ми харесва книгата, колко ми е интересна, как се развива действието и дали и колко време имам.

37. Бавен читател ли си?
Същия отговор като горния, но може би се броя от бързите.

38. Къде е любимото ти място за четене?
Амиии, нямам си едно точно определено любимо място. Чета където ми е удобно.

39. Трудно ли ти е да се концентрираш докато четеш?
Понякога да. Случва ми се на моменти да се разконцентрирам много лесно, което ме дразни честно казано.

40. Имаш ли нужда от тишина на мястото, на което четеш?
Отново зависи, но по-скоро не. От известно време се научих да чета на фона на всякакви шумове около себе си, но винаги щом имам възможността да чета на пълна тишина го правя.

41. Кой те накара да се влюбиш в четенето?
Предполагам моята любов към четенето и книгите идва от мама.

42. Коя е следващата книга в списъка ти за четене?
Това го тълкувам като следващата книга, която мисля да прочета. Ами тя ще е "Сладко палаво момче", ще ми бъде втория опит с тази книга и тази поредица, но този път съм решила да я свърша, все пак обожавам Кристина Лорен.

43. Кога започна да четеш книги разделени на глави?
Ох, ами честно казано не знам.

44. Кой е любимия ти автор на детски книжки?
Ами може би ще е странно, но нямам такъв.

45. Кой автор най-много би искал/а да интервюираш? 
Няма да е изненада за никого, но това би била Колийн Хувър, но всъщност четейки някоя книга, през самия процес на четене ми идват понякога въпроси, които много бих искала да задам на съответния автор. Така че едва ли бих искала да интервюирам само Колийн.

46. С кой автор мислиш, че би се сприятелил/а?
Кристина Лорен, Колийн Хувър, Джон Грийн, абе като цяло с всички сигурно бих успяла, щом съм им харесала книгите.

47. Коя е книгата, която най-много си препрочитал/а?
Трилогията "Хекс Хол" ; "Грозна Любов" ; "Maybe Someday" ; "Confess".






48. Кои книги считаш за "класики"?
Не знам дали бих могла да отговоря на този въпрос. Ако става въпрос за книги излизащи сега и от модерната, съвременна литература, предполагам времето ще покаже.

49. Кои книги смяташ, че трябва да бъдат преподавани във всяко училище?
Не знам, интересните. Изобщо всякакви книги, трябва да има книги в училище. Трябва да има класики, да има поучителни от онези от едно време дето ти показват какъв е бил живота на народа ти тогава. От съвременните дето сега вълнуват децата и тийнейджърите. Абе от всичко, важното е да задържат интереса и да подтикват към четене.

50. Кои книги трябва да бъдат забранени във всички училища?
Не смятам, че има книги, които трябва да бъдат забранявани. Трябва всеки да има правото да чете всичко, и да не се забраняват книги само защото на някой не му е харесало написаното.

0 Comentarios