Какво прочетох през Май

Здравейте!

Време е отново за месечната равносметка, която ще съчетая всъщност и с равносметката от "Разреваващото книжно предизвикателство". Месец май не беше изпълнен с много прочетени книги за жалост, успях да прочета само 3, но нека видим какво ще донесе и Юни.

Книгите, които успях да прочета през предизвикателството са само 2, но аз и на това число съм доволна. Времето като че ли беше предостатъчно, но уви аз не се справих кой знае колко забележително. Надявам се след време в маратоните да се справям по-добре, този ми беше едва втори.

А ето и двете книги:

1. "Град от Кости" от Касандра Клеър
Хареса ми изключително много и се радвам, че се навих да се потопя в този свят. В момента чета втората и съм в тръпнещо очакване на 5.06 за премиерата на втората част от втория сезон на "Shadowhunters". 
Оценка в Goodreads: 5/5












2. "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" от Бенджамин Алире Саенц
Отново книга, която ми хареса адски много и която имаше много дълбок замисъл. Реших да я прочета много спонтанно през маратона и го направих за по-малко от 24 часа.
Оценка в Goodreads: 5/5

Прочетени страници през маратона: 688









 И последната книга за месец Май беше:

3. "Няма да получите омразата ми" от Антоан Лейри
Малка, но изпълнена с много емоция книжка.
Оценка в Goodreads: 5/5














И разбира се накъде без едно музикално поздравче: 
 

0 Comentarios