Monthly Favorites: Books



Здравейте, strangers!

Ох, най-сетне времето започна да се оправя. Пече слънце, наоколо е зелено, топло е и буквално във всяка една минута искам да съм навън и да се пльосна някъде да си чета, както правехме лятото със сестра ми.

Днес е време да ви попиша малко за книги, че отново този пост го пропуснах миналия месец. Общо взето четенето си ми върви и съм много доволна. Дори в момента "жунглирам" с доста книги, след справка с Goodreads цифрата е установена и те са пет.

Реших да взема участие и в един маратон ( без сестра ми този път, че има да учи за изпит ), за който ще ви споделя в края на този пост. А сега ето и някой заглавия, за които да напиша по няколко думи:

Най-сетне и аз се добрах до "Илумине" от Джей Кристоф и Ейми Кауфман и просто бях пометена. Не можах да я оставя. Тази история така поглъща, че човек направо забравя за всичко останало.  Влюбих се в героите, в сюжета, в абсолютно всичко.
Беше изключително интересна с доста edgy моменти, през които ми идеше да хвърля книгата поне 50 пъти ( спокойно, жива и здрава е и е като нова, доста я пазих докато четях, защото тя е новото ми бижу ). Особено последните страници ме накараха да мина през не знам колко различни емоции и дори ревах, а това като се случи значи положението е сериозно. Нямам търпение да прочета и "Гемина", а след това не знам колко и как ще дочакам "Обсидио".

"Един от нас лъже" от Карън Макменъс пък е книга, която ми стоеше доста време в списъка и накрая Егмонт взеха, че я преведоха и издадоха аз докато се наканя да я прочета. Е, в крайна сметка това ми подейства като стимул и я започнах, и ми хареса.
Скоро не бях чела нещо такова - с група тийнейджъри, в нормален свят и с някаква мистерия за разгадаване. А аз харесвам такъв тип книги, които ме карат да мисля, да следя в детайли историята, за да мога да разгадая загадката. И така се и случи, чудех се как това, което аз предполагах и което се оказа, че се е случило не беше минало като вариант през главите на главните ни герои.
Да си призная в началото и аз подозирах някой от тях, въпреки че докато историята се развиваше аз започвах да харесвам всеки от тях все повече и повече, и накрая си ми бяха любимци.
Доста интересно четиво и се радвам, че най-сетне я прочетох, може и ревю да напиша, освен ако както винаги не се отдам на мързел ( Румяно, не трябва!!!, ха-ха ).

И другата книга, на която ревюто ще бъде налице утре, е "Огледалце, огледалце" от Кара Делевин и Роуън Колман. Не знаех, че Кара е написала книга, докато не разбрах, че Егмонт ще я превеждат и издават. Доста се чудих дали искам или не да я прочета, но ето че го направих.
Историята звучи интересно, отново става въпрос за тийнейджъри, и отново имаме мистерия за разгадаване, която също както в "Един от нас лъже" е доста мрачна.
В книгата имаше неща, които ми харесаха, но имаше и такива, които не. Но повече за цялостното ми мнение и за самата книга ще разберете утре.



А сега дойде и време за маратона - #GrabOnReadathon ( цъкнете върху името за повече инфо ). За него разбрах от този блог, където има календар на всякакви маратони за през цялата година - , а този има сезонни издания за Пролет, Лято, Есен и Зима, което е готино.
А сега ето и  категориите и срещу всяка - книгата, която съм си избрала ( маратона е от днес 1ви до 7-ми и също така към категориите има и книга за групово четене, което не е задължително и аз няма да го правя, я коя е книгата може да разберете като цъкнете на името на маратона ) :
1. Read a book with a name in the title - "Дюи" от Брет Уитър и Вики Майрън
2. Read a first book in a series - "Гневът и Зората" от Рене Ахдие
3. Read a book from a genre you haven't read yet this year - "Моят Начин" - автобиографията на Йохан Кройф
4. Read a book with LGBTQIA+ representation - "The Upside Of Unrequited" by Becki Albertalli
5. Read a book chosen for you by someone else -  "Гневът и Зората" от Рене Ахдие ( по препоръка на Мари )
6. Read a book set in a different time than the present - "Жената на Поета" от Дженифър Лам


0 Comentarios