Monthly Favorites: Books



Здравейте!

Вече сме в месец Октомври официално, който се надявам да е успешен и изпълнен с хубави моменти и емоции. Днес съм тук с последния от тазседмичните постове от рубриката Monthly Favorites и то с категория книги.

През Септември не се отдадох толкова на четенето. Цял месец четох "Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох, книга за която след като я приключих реших, че няма да пиша ревю. Някак не ми се стори правилно. Въпреки това ще споделя с вас няколко изречения. Няма как на такава книга да дадеш по-малко от 5 звезди, защото е истинската история на една жена, написана от първо лице и никак лесна. Според мен се изисква голяма смелост да седнеш и да разкажеш историята си. Не знам защо я четох толкова бавно. Определено имаше нещо в начина по който беше написана самата книга, което ми куцаше. Може това да се дължи и на превода, защото понякога някой неща се губят, когато нещо се превежда. Това е една такава книга, която няма да е за всеки, следователно не мога да кажа, че я препоръчвам горещо. Ако щом прочетете анотацията ви се прииска да я прочетете, направете го.

Друго интересно нещо, което се случи през месеца по отношение на книгите се нарича "Rosende reads". Знам, че сред вас има много фенове на Касандра Клеър и Ловците на Сенки, но не знам колко от вас са гледали и гледат сериала. Аз съм фен и на книгите, и на адаптацията на малкия екран. Алберто Росенде е актьора, който играе Саймън. И тъй като той е голям любител на литературата като нас, реши да си създаде свой книжен клуб. Нещата се случват посредством Инстаграм. Има си специален профил, който може да намерите като цъкнете тук. Там Алберто качва ъпдейти за това коя е книгата, която ще се чете и кога ще са лайв чатовете, в които ще се обсъжда дадената книга. Този клуб започна през Септември с книгата "Slaughterhouse five" by Kurt Vonnegut. Не знам дали някой от вас я е чел, аз лично я пропуснах, защото не бях разбрала кога точно е започнал клуба ( но си я запазих, защото ми стана интересно и бих искала да я прочета ).  Въпреки това изгледах чата и ми стана много приятно. Алберто е супер земен, мил, забавен, внимателен, води си записки за нещата, които иска да се обсъдят по отношение на книгата и успява да съчете снимането на третия сезон на сериала с четенето и обсъждането на книги с феновете си.

Следващата книга, която той избра и с която и аз вече се включих е "Да убиеш пресмехулник" от Харпър Лий. Нямам много голям напредък с нея за жалост, тъй като нямах много време за четене, но се надявам до зададената дата да съм успяла да я приключа.











 Ако и вие искате да се включите би било страхотно, защото мисля че ще ви хареса. До тук избора му на книги ми харесва, защото тази и следващата са две класики, които исках да прочета от много време, а и някак си с този клуб човек се провокира да чете неща, към които не си е мислел да посегне. Следващата книга ще бъде "1984" от Джордж Оруел и би трябвало да я започнем на 9.10, ако вървим по график и няма промени. 

През новия месец също така има и няколко заглавия, които очаквам. Едната книга е "Камъните падат, всички умират" от Линдзи Рибар. Разбрах за нея още края на август месец, отивайки на почивка и от тогава чакам да излезе. Щом това се случи си я купувам веднага и я започвам ( може би ). 







А другата книга е най-новата на моята най-любима авторка Колийн Хувър - "Without Merit". Честно казано от анотацията не разбрах абсолютно нищо съществено, но прочетох откъс и естествено ми хареса. Но аз за тази книга знам и я чакам от миналата година някъде, когато все още си нямаше дори заглавие, корица, но както ви е известно на мен не ми трябва да знам много, само датата на издаване и съм готова да я прочета и харесам.








Това се случи през този месец в книжен план. С този пост поставям края на една доста трудоемка седмица, надявам се постовете от тази нова рубрика да са ви харесали и нека видим какво ще събера за последната седмица на Октомври.

0 Comentarios