October Wrap-Up & November TBR

Здравейте!
Еех, изниза се още едни месец, остават само 2 до настъпването на новата година (или май е малко рано да говоря за това ) , и се чудя как бързо мина цялото това време.

Е стига вече съм се чувствала носталгично, да преминаваме към това, което прочетох този месец.

Wrap-Up
Доволна съм от прочетеното през Октомври, нито четох много, нито малко, чувствам се супер и смятам, че се справих сравнително добре.

1. "За да си спомня" - Лара Ейвъри
Тази книга не знам какво мога да кажа за нея, различно от всичко написано в ревюто ми.Беше много хубава, историята ме докосна и накара да се замисля за някой неща.Определено беше идеалното четиво за мен.

2."Кажи ми три неща" - Джули Бъксбаум
Още една много хубава и лека история.Отново както казах и в ревюто, ми хареса това как Джули Бъксбаум беше засегнала много актуални теми и сюжета и героите и се бяха получили много добре.

3."Твърде лично" - Петър Петров
За тази малка стихосбирка все още не съм написала мнение (което може да очаквате съвсем скоро).Много ми хареса, и няма какво повече да се каже в момента.Аз наскоро "открих" така да се каже, поезията, и определено е един красив поток от думи и емоции.Много се радвам, че прочетох това невероятно емоционално излияние.

4."Преди" - Анна Тод
Това е книгата, която свърших последно.Определено,  както и предишните 4 книги на Анна Тод имаха за мен своите плюсове и минуси.Тази не е изключение.Хареса ми, но все още се двуумя дали да напиша ревю или не.

TBR
За следващия месец съм си подготвила супер книги и ще се постарая да ги прочета всичките!!!
През Ноември просто ще се пренеса в едни други, отминали и стари времена.

1."Тайни" - Нермин Безмен
Тази вече я започнах от няколко дена, и мога да кажа, че ми харесва страшно много.Определено е книга, която е точно за мен.Дори вече я "промотирах" на сестра ми и  една моя приятелка, мисля, че ще им хареса. 

2."Светлината, която не виждаме" -Антъни Доер
Това е една книга, която си стои в списъка ми от доста време...и както онзи ден обикалях книжарниците реших най-накрая да си я взема.Хем не е точно в моята област, хем пък е.Нямам търпение да я започна.

3."Wuthering Heights" - Emily Bronte
Ако случайно някой се зачуди, защо имената на тази и следващата книга са написани на английски, това е защото си ги взех на този език и така ще ги чета.За историята няма да кажа нищо.Всеки от нас е чувал и за сюжета, и за героите.Още една история в която нямам никакво търпение да се впусна.

4."Jane Eyre" - Charlotte Bronte
Поредната класика.За мен ще е малко или много предизвикателство да ги прочета на английски, тъй като са стари класически книги, и езика в тях определено не е това, което сега учим.И за тази нямам търпение, отдавна ме зове...

Това е от мен.Стискайте палци да си прочета всичко, и ако имате мнение за моя избор, споделете в коментарите.

0 Comentarios