I Am A Reader TAG


Здравейте!

Днес съм тук с един много хубав таг, който май ще се окаже, че ми е и любимят. Видях го първо от Памела, а след това от Криси, която го беше оставила отворен и реших да се възползвам. Аз ще тагна Нина, Павлина, Dessie, Теди Колева и Антон, защото много искам да видя и техните отговори.
Нека започваме!

1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
След много мислене и не знам колко думи, които ми изскочиха в главата се спрях може би на малко необичайна дума. А именно "учение" . Да, за мен четенето ни учи на много неща, дава житейски уроци, подготвя ни за бъдещи ситуации, в които да знаем как да постъпим. Случвало ми се е с много книги, и всяка ме научава на нещо ново, във всяка има някакъв урок.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Чета от много малка, може да се каже че съм закърмена с книги. Не е имало момент в който да съм попаднала на  някоя книга, която да  ме е накарала да започна да чета. Мама винаги ми е купувала книжки и аз винаги съм си искала за рождени дни и празници. Но както вече съм споменавала "Хекс Хол", може би са онези книги, които ми показаха по-различния жанр и с тях мисля, че дойде момента в който спрях да чета по-такива детски книги, а минах на следващия етап.

3.Твърда или мека корица?
Тук съм съгласна с Криси, че от практическа гледна точка бих избрала меката корица. Но не мисля, че някой читател би отказал издание с твърда корица също. 

4.Как четенето промени същността ви?
Нямам представа xD. Предполагам все в положителна насока се променям заради четенето. Предполагам съм по-начетена, така да се каже и ми помага доста в креативността, когато ми се налага да я проявявам. О, и да не забравя, мисля, че ми развихря въображението още повече.

5.Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Зависи от настроението в което съм, но най-вероятно ще е някоя на Колийн Хувър......леле колко изненадващ отговор.

6.Кой беше човекът,който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)
Мама. Тя е най-четящият човек вкъщи, е вече е след мен, но чете адски много. Тя е научила всички вкъщи да обичаме книгите и да имаме желание да четем.

7.Опишете идеалното си място за четене?
Представям си една малка (или не много малка, за да побере всички книги xD) стаичка с библиотеки отрупани с книги високи от пода до тавана. Да си имам едно удобно меко диванче или фотьойлче отрупано с възглавнички. И разбира се масичка, където да имам наредени 3-4 книги, които съм започнала или ме чакат за нещо (както е в момента на нощното ми шкафче), и където да си оставям чашата чай, кафе или нещо друго за пиене. О, и да има много ароматни свещи и голям прозорец с хубава гледка.

8.Коя книга промени начина, по който гледате на света?
Всяка книга ме променя с нещо, предполагам. Не мисля, че мога да избера само една книга.

0 Comentarios