The Sick TAG

Благодаря на Мари за тага,и отново съжалявам за това че го правя толкова късно,но по-добре късно от колкото никога,нали?

1.     Диабет – сладка книга, наистина сладка.
Може би тук ще сложа някое от колежанските романчета,които съм прочела като "Ще те чакам" на Джей Линн;"The Deal" на Elle Kennedy.



 
2.     Едра шарка – книга, която си прочела веднъж и никога повече няма да прочетеш.
Няма книга,която да не ми е харесала,че да не искам пак да я чета.Но тук бих сложила "Аз преди теб"...определено не е книга,която да четеш няколко пъти,поне за мен(скоро може да очаквате ревюто).



3.     Грип – книга, която се разпространява като вирус.
Не знам честно казано.Определено като вирус се разнасят някой книги,на които ще им излизат скоро филми.

 

 
4.     Цикъл – книга, която четеш всеки месец, година или просто често.
Не ми се е случвало,но може би книгите на Колийн Хувър,или по-точно  "Ugly Love",също така и "Друговремец" на Диана Габалдон.




5.     Безсъние – книга, която те е държала будна цяла нощ.
Няма една определена,защото на почти всички книги стоя до късно.


 
6.     Амнезия – книга, която е забравена и не е успяла да остави голям отпечатък. 
Наистина не мога да се сетя.


 
7.     Астма – книга, която те остави без дъх.
Много са..."Без Хоуп";"Аз преди теб";"Ugly Love"


 
8.     Недохранване – книга, която не дава храна за размисъл.
Ами като цяло винаги намирам над какво да размишлявам във всяка една книга.


 
9.     Travel Sickness – книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството. 

"Друговремец"
 Сигурно вече няма някой,който да не го е правил,но аз да кажа,че всеки може да го направи ако не е.

0 Comentarios