The Book TAG

Благодаря на Мари за тага,с удоволствие ще го направя.

1.Имате ли определено място в къщи, където обичате да четете?

По принцип мога да чета навсякъде,но най-вече в моята стая,на леглото.

2. Когато започнете глава/част от книга довършвате ли я до край или спирате някъде по средата? 
Ако ми се наложи да спра по средата,колкото и да не ми се иска го правя.Но гледам винаги да си свършвам главите докрай,което естествено води до следващата глава :D.

3.Ядете или пиете ли, докато четете? 
И ям,и пия.Може би по-често ми се случва да пия,и естествено се ядосвам ако оцапам нещо.
4. Можеш ли да четеш, докато слушаш музика или гледаш телевизия?

Да мога,но за музиката зависи каква е...понякога ме разсейва.И на телевизия съм чела и определено не ми пречи ако книгата ме е грабнала и съм се вглъбила в нея.


5. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?

Случвало се е да чета две наведнъж,и не е като да съм се обърквала,което е чудно.Но една книга в даден момент си е най-добре.

6.Четене вкъщи или четене навсякъде?

Предпочитам мястото на което чета да а е уютно и спокойно.Но разбира се съм ученичка,пътувам  и ми се налага да чета едва ли не навсяъде.Но предпочитам у дома.

  
7.Четене на глас или четене на ум?
Когато съм сама понякога чета на глас,но почти винаги си чета на ум.Ако книгата е на английски е хубаво от време на време да чета на глас за да си упражнявам езика,и го правя.



 
8.Четеш ли напред и прескачаш ли страници?

Да,понякога докато чета или ако съм попаднала на някое доста дълго описание,прескачам напред само за да видя кога има диалог :D. 



9.Електронна книга или книга с твърди корици и нови листи?
За жалост ми се налага да чета повече електронни книги,защото просто ги няма преведени на български език,но винаги предпочитам новата книга.А дали е с твърди корици няма значение.

 
10. Последната книга, която прочете?

Последната която прочетох беше: "The Mistake"-Elle Kennedy


11. В какъв жанр са книгите, които обичаш да четеш? 

 Young Adult.New Adult,Contemporary.


12. Любим автор? 
 Колийн Хувър,Кристина Лорен,Диана Габалдон и Elle Kennedy.


13. Любим цитат? 

Тук не мога да сложа само един,защото от една книга изваждам минимум 15 цитата,затова ще сложа няколко,които ще са написани на английски.Не знам защо но ми звучат по-добре на английски :D.
 

"There are people you meet that you get to know,and then there are people you meet that you already know"-->"Confess" by Coleen Hoover.

"I fell in  love the way you fall asleep:slowly and then all at once"-->"The Fault In Our Stars" by John Green.


На последният цитат ще сложа направо снимаката,защото тя казва всичко...



 И за финал едно поздравче.

 

 


0 Comentarios