Monthly Favorites: Music



Здравейте, strangers!

Време е за малко музичка, нали? Имам доста какво да ви показвам в музикално отношение от този месец. Открих един страшен пичага от Швеция и нямам търпение за бъдещите му проекти. Харесах си и неговия приятел ( приятел, не гадже ), който ще представя Швеция на Евровизия, и изобщо доста продуктивен месец в това отношение.


Troye Sivan - Fools
Мдам, продължавам с пълна сила да се превъзнасям по музиката на Трой. Това е поредната негова песен, което харесвам и всъщност не е нова, а е от по-старите му. Звученето е приятно, текста е хубав и relate - вам към него с пълна сила.
"I am tired of this place, I hope people change / I need time to replace what I gave away / And my hopes, they are high, I must keep them small / Though I try to resist I still want it all"

Trоye Sivan - Talk Me Down
С всяка следваща песен се убеждавам, че това момче може да прави наистина много красива музика...
" Cause you know that I can't trust myself with my 3AM shadow"

Bazzi - Mine
ИСКАМ ДА ЧУЯ ОЩЕ ОТ ТОЗИ ЧОВЕК. Адски позната ми се струва тази песен и не знам дали съм я чувала преди или ми докарва на нещо друго, но е страхотна. Жалко, че е толкова кратка и буквално свършва изневиделица. Но е уникална, особено припева прави чудеса...а клипа, той наистина допринася към цялата магия.
" Feels like forever even if forever's tonight / Just lay with me, waste this night away with me"

Two Feet - I Feel Like I'm Drowning
Да, Two Feet вече се появиха тук с една друга тяхна песен, в която нямаше много текст ( хаха ) , но сега са тук с друга, за която добре че ме подсети Мари. Много приятно звучене, доста мистериозно едно такова.
"You're a poison and I know that is the truth / All my friends think you're vicious / And say you're suspicious"

Bernadette Carrol - Laughing On The Outside, Crying On The Inside 
Ох една наистина божествена песен, която чух ( и моментално се влюбих в нея ) от "The End Of The F***ing World". Доста интересно звучене и определено песен подходяща за чаша вино и една момичешка вечер с приятелките...
А оригиналът всъщност май е на Арета Франклин.
" No one knows it's just a pose / Pretending I'm glad we're apart / And when I cry, my eyes are dry / The tears are in my heart"

Felix Sandman - Every Single Day
И идва момента да ви представя новооткритото си музикално бижу. Намерих го съвсем случайно в инстаграм без да знам кой е, и че дори пее, просто ми хареса визуално. След което си казах, че щом човека е певец, нека поне чуя една негова песен. И взех че се влюбих, в гласа му, в музиката, в песента. Знам я вече наизуст. За жалост не той ще представлява Швеция на Евровизия ( тъй като него го харесах една идея повече ) , но ще продължа да следя развитието му и да чакам с нетърпение нови проекти, а през това време ще си умирам по тази песен.
Само да вметна, че това е първият му самостоятелен проект, преди това е бил в група.
"What's a heart supposed to do / With a hole the size of you / Wish I could undo the pain"

Benjamin Ingrosso - Dance You Off
Много танцувална песничка, харесах я още щом я чух и определено ще съм и за Швеция, ако България не успее на Евровизия ( да, това е песента на Швеция, и да това е на Феликс приятеля "Д ).
" Feels like I'm stuck here in time / While I've been trying to forget ya"
Mikolas Josef - Lie To Me
Още един претендент за Евровизия и още един мой фаворит, но този път от Чехия. Отново хубава визия и много приятно звучене - забавно и закачливо.
"Come and lie to me / Lie to me oh baby come a little closer / Lie to me / Lie to me oh baby lean upon my shoulder / Lie to me" 
Equinox - Bones
А ето това е нашата песен и мога да кажа, че съм приятно изненадана и очарована ( като изключим участието на Жана Бергендроф, която не харесвам, но тя пък и не се чува толкова ). Харесвам клипа и самото звучене. Ако никой не ми беше казал, че това е наша песен, нямаше да разбера. Дано имаме късмет и тази година, както и предходните две и разбием всички, защото можем.
" What is life / if it's just of the earth / only of the flesh and bones"

0 Comentarios