Monthly Favorites: Music



Здравейте, strangers!

Да не повярва човек, аз съм тук и успявам да пиша. Предполагам не се питате защо, при положение, че в цялата страна времето е УЖАСНО! Сняг, вятър, студ, с две думи е идеално за часове с книга пред печката ( но уви, ние сме на училище ). 
След като не си подготвих поста от вчера, както възнамерявах, днес за кратко Вселената бе срещу мен, тъй като нямахме ток няколко часа.
Но сега всичко е окей и нека ви споделя няколко песни за настроение, а и все пак поста си е за това:

Taylor Swift ft. Ed Sheeran & Future
Много харесах тази песничка още като я чух. По принцип не съм фенка на Тейлър, но пък не мога да се сдържа когато харесам някоя нейна песничка. Тук ми харесва, че отново е в колаборация с Ед, а аз него си го обожавам. Доста е зарибяваща и текста ми харесва.
"I don’t wanna hurt you, / I just wanna be / Drinking on a beach with you all over me"

Mabel ft. Kojo Funds - Finders Keepers
Тук всичко ми харесва. Мацката, която изпълнява песента е симпатична ( определено ще си пусна нещо друго от нея ), музиката е приятна, текста е готин, клипа е супер, всичко. Доста е зарибяваща и ми действа супер още като я чуя.
" Put your arms all around it / Take it now that you've found it / It don't need to be no deeper / It's finders keepers"

Troye Sivan - Bite
А тази песен как ми действа, дори не мога да ви опиша. Не знам какво толкова намирам в нея, но е уникална просто. Намерих я съвсем случайно към едно fanmade  клипче за "Call Me By Your Name" и се влюбих и в нея, и в начина по който се връзваше със сцените от филма. О, и заради тази песен мисля че леко се влюбих в Трой :Д.
"Kiss me on the mouth and set me free / Sing me like a choir /  I can be the subject of your dreams / Your sickening desire"

Troye Sivan - My My My!
Ха, още една песен на Трой. Тази е една от новите му. Клипа е супер готин, а и самата песничка е доста зарибяваща и с много хубаво звучене.
"Spark up, buzz cut / I got my tongue between your teeth / Go slow, no, no, go fast / You like it just as much as me"

Sufjan Stevens - Mystery Of Love
Нямаше как да се размина без в някой от тези постове за музика не включа и двете специално написани за филма "Call Me By Your Name" песни. Докато не разбрах за филма си нямах и на идея кой е Суфян Стивънс. Това е един уникален творец. Обожавам факта, че е работил с екипа на филма отблизо, за да може да създаде две уникални парчета към филма. Пасват си идеално с цялата идилия. 

Sufjan Stevens - Visions Of Gideon 
А тази, е толкова уникална. Тръпки ме побиват докато я слушам, особено сещайки се с коя сцена във филма е обвързана. Дори и да не решите да гледате целия филм, то поне смятам, че има някой сцени, които заслужават да бъдат видени задължително. 
А сцената през която върви тази песен е точно последната, която е едновременно простичка, но и доста емоционално заредена, а песента добавя много.
И двете песни на Стивънс написани за филма са идеални, още повече ако сте го гледали и наистина ще оцените работата му.

Пламен и Иво - Заради Нея
И нямаше как да не завърша този музикален пост без една българска песен. Новото парче на братското дуо е просто невероятна и ми бърка надълбоко в душичката. Усещам почерка на Павел и Венци навсякъде, в текста, в музиката, по които са работили и двамата. Клипа също е супер, много семпъл. Браво!
"Не искам да те притежавам, а да трептиме на една честота / Веднъж си лед, веднъж си пара / а аз имам нужда от глътка вода"
Не искам да те притежавам, а да трептиме на една честота. Веднъж си лед, веднъж си пара, а аз имам нужда от глътка вода

Още на: https://textove.com/plamen-i-ivo-zaradi-neya-tekst
Благодариние на textove.com

0 Comentarios