Monthly Favorites: Movies



Здравейте, strangers!

Ах, толкова много и хубави (надявам се) филми ме очакват през 2018-та година, че просто нямам никакво търпение. Но за тях ще ви говоря с всеки изминал месец, когато ще излизат или са вече излезли и изгледани.

Този месец са два филмите, които ми се отличиха ( а и гледах повече сериали ).
Изгледах "Lady Bird" и ми хареса супер много. Историята беше семпла, но доста емоционална, хубаво разказана и изиграна, и затова неслучайно филма печели толкова награди. Жанрово не мисля, че би се харесал на много хора, но въпреки това ви го препоръчвам с две ръце.

А ето и другия филм, който излезе в края на миналата седмица, а аз даже отидох и на кино, за да го гледам:

The Maze Runner: The Death Cure
Година: 2018
Времетраене: 2 часа и 22 минути
Жанр: Екшън, Сай-Фай, Трилър
Оценка в IMDB: 7 / 10
Филмът беше супер хубав и много ми хареса. Определено си беше едно епично завършване на поредицата.
Въпреки че знам какво щеше да се случи, защото съм чела книгите, ми беше много интересно и ми хареса (както и с предните 2 филма) начина, по който филма е направен. Каста по принцип много си го харесвам още от момента, в който разбрах за него. Наистина нямах търпение за този филм, защото книгите са ми едни от любимите. И дори преди да влезем в киното си направих едно леко проучване с цел да си припомня някои неща и се върнах назад към 2013-та и осъзнах, че това са едни от най-хубавите книги, които съм чела. Историята е хубава, разбира се и в този филм ще умрат някой любими и не толкова любими герои, но това са нормални неща 😂.
Наистина тези филми ги препоръчвам на всички, които харесват жанра и са чели книгите, а и ако сте гледали предните два, няма как да не гледате и този.

А сега след доста несвързани думи относно The Maze Runner е време да ви споделя за няколко филма, които очаквам през идния месец:

Чух за този филм, но чак вчера в киното видях трейлър и ми хареса супер много. Изглежда готин, изпълнен с приключения и екшън.
Става въпрос за T'Challa, който след смъртта на баща си, Кралят на Уаканда, се прибира вкъщи, за да наследи трона.

Тук работата е същата, след като видях трейлър историята ми хареса, а щом видях, че е по книга ми стана още по-интересно. Веднага влязох в интернет, за да издиря книгата. Филмът разказва за група военни, които влизат в опасна природна зона, и само един от тях излиза жив, но доста зле ранен. В опит да спаси живота му, неговата съпруга, която е биолог се предлага доброволно да бъде част от следващата експедиция в тази зона.

Ето това вече мисля, че е знак от съдбата, вселената или каквото там си поискате. Откакто видях, че ще има екранизация на книгата на Дейвид Левитан и реших, че е време тази книга да бъде прочетена ( или по-скоро завършена ) от моя милост.
Не знам колко от вас са я чели и знаят за какво става въпрос, но филмът ще разказва историята на А и Рианън, които се влюбват, въпреки че А  е всъщност нещо, което живее всеки ден в различно тяло. Как тогава ще просъществуват взаимоотношенията им?

*като цъкнете върху имената на филмите ще намерите и техните трейлъри*

0 Comentarios