Четатон "Българските Книжни Дракони"



Здравейте!

Както ви споменах в последния си пост ще участвам в поредния четатон ( заедно със сестра си ) и то не какъв да е, а български. Хората, стоящи зад него са Криси, Калина и Ваня, а ето тук оставям и линк към събитието във фейсбук. 

Четатона ще има два формата: 24-часов и 8-дневен, и така всеки си избира дали ще се помъчи да прочете 4-те книги за 1 ден или за 8. Със сестра ми избираме по-дългия вариант, тъй като нито тя, нито аз ще имам физическата възможност да се справим толкова бързо.

А сега ето и какво ще четем за всяка от 4-те категории:

1. Книга от автор, чиито роден език не е английският
Р: Много ми хареса тази категория и прочитайки я веднага се сетих за Фредрик Бакман. Чувала съм много за него и съм чела доста мнения за негови книги,а тази, която си избрах е "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг".
Б: По предложение на сестра ми аз ще чета "Целувка в Ню Йорк"от Катрин Райдър

2. Книга, чието действие се развива по Коледа
Р: Моят избор веднага е "Любовта ми подари", тъй като миналата зима доста се измъчих и успях да прочета само две истории.
Б: Аз за тази категория ще използвам отново предната книга - "Целувка в Ню Йорк"

3. Книга, чийто главен герой е по-млад от теб
Р: Ох, на сестра ми тука и беше по-лесно. В крайна сметка се спрях на "Да убиеш пресмехулник", защото вече съм я започнала и искам да я свърша.
Б: Отново по препоръка на сестра ми ще чета "За да си спомня" от Лара Ейвъри

4. Книга посветена на писането или чийто главен герой е писател (новелист, комикс артист, поет и т.н.)
Тук и двете ще четем "Дзен в изкуството да пишеш" от Рей Бредбъри

Имаме цели 8 дена пред нас ( започвайки тази нощ от 00.00 часа ) и вярвам, че ще успеем да се справим добре. Надявам се и повечето от вас да решат да се включат, затова пожелавам на нас и на вас късмет и приятно четене в близките дни!

0 Comentarios