The Secret Life A Book Blogger TAG

Здравейте!

Отново съм тук и то с един много интересен таг, който честно казано нямам търпение да направя. Благодаря на Кая за поканата да го направя, а аз от своя страна искам да посоча Алекс и Вероника, защото ми е много интересно да разбера техните отговори. Нека започваме!



1. От колко време си блогър?
Блогър съм вече от 1 година  и 3 месеца. Рожденият ден на блога е на 20-ти Октомври.

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?
Ами, надявам се, че няма да е скоро. Гледам на себе си като блогър и за в бъдеще.



3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?
Както повечето от нас са отговорили на този въпрос, може би най-доброто е това, че блоговете ни са нашите лични кътчета, където всеки изразява своето собствено мнение.

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?
Предполагам съмнението, че на никой няма да му е интересно, че никой няма да го следи и чете. Такива работи. Предполагам и аз все още се съмнявам малко или много в себе си, но се старая да вярвам повече и в крайна сметка да не ми пука чак толкова, важното е на мен да ми харесва и да ми доставя удоволствие.



5. Колко дълго ти отнема, за да намериш снимки, които ти харесват?
Зависи какво търся, влизам в обичайните сайтове и намирам. Може би около 30 минути.

6. Кой е твоят book crush?
Ох, то да беше само един. Конкретно в момента е Дженсън от последната книга от поредицата "Красив" ; Ливай от "Фенка", него страшно много си го харесах и много други.



7. Кой автор би желал да бъде в блога ти? (като интервю, например)
Няма да е изненада за никого - Колийн Хувър.

8. Какво носиш докато си пишеш поста?
Този пост ли? Ъъъ, дрехи? Ха-ха-ха, това тук трябваше да е смешно, надявам се сте се засмели, ако не......какво да се прави. Та, това което нося са си нормални домашни дрехи - клин и тениска (винаги нещо удобно).



9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?
Ами аз не се подготвям. Сядам и започвам да пиша, рядко се случва да се подготвям.

10. Какво мислиш за book blogger-ската общност?
Страхотна! Позитивна! Леле, тези хора ми доказват, и не само на мен, че младите ЧЕТЕМ и ни харесва. Това са супер креативни, позитивно настроени хора. Радвам се, че съм част от тази общност и да не забравя най-важното - подкрепяме се. Определено смятам, че няма завист или поне аз не съм я забелязала.

11. Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?
Well, предполагам да има въображение, поне малко креативност, голяма доза индивудалност и най-важното постоянство и време. Да се старае да отделя за своето кътче поне малко време.



0 Comentarios