Mid-Year Freak Out Book TAG

Благодаря на Памела за тага.

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016:
Много са книгите,които са ми направили силно впечатление....но бих казала "November 9" на Colleen Hoover.



2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016: 
Декември месец миналата година започнах поредицата на Ел Кенеди "Off-Campus" така че тази година прочетох  следващите две,и също така "Да изгубиш Хоуп" на Колийн Хувър,отново.


3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си:
Ами всъщност не обръщам голямо значение на датите на книгите,и си нямам и на идея.



4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината:
"The Goal"-Elle Kennedy ; "It Ends With Us"-Colleen Hoover ; "Before"-Anna Todd ; "Bautiful"-Christinа Lauren.



5.Най – голямо разочарование:
Доста време мислих и това,за което  първо се сетих беше "Всеки ден" на Дейвид Левитан.Просто това не е моята книга,нито моя автор.



6.Най – голяма изненада:
"Фенка" на Рейнбоу Роуъл ; "След" на Анна Тод-цялата поредица.



7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб):
Ел Кенеди и може би Рейнбоу Роуъл.

  
8.Нов герой, по когото си падаш:
Ливай....откакто прочетох книгата той винаги ми е първата опция,и също така Дрю Бейлър от книгата,която сега чета.....и двамата са невероятни *въздъхва*.


9.Най – нов любим герой:
Във всяка книга си имам,но няма да се повтарям.



10.Книга, която те е разплакала:
Ооооо много са.Изключително чувствителна съм и рева много на книги и филми,така че ще ви ги изредя."Аз преди теб"-Джоджо Мойс ; "9 Ноември"-Колийн Хувър ; "Да изгубиш Хоуп"-Колийн Хувър ; "След щастливия край"-Анна Тод


11.Книга, която те е зарадвала:
Няма определена.При мен всяка книга ме радва в определен момент.



12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година:
Няма такава.


13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината:
"Аз преди теб".


14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а):
По принцип,харесвам повече оригиналните корици на книгите,така че тук е мога да кажа.


15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината:
"It Ends With Us" на Колийн Хувър.....просто умирам от нетърпение,защото вече година я чакам тая книга.



 

0 Comentarios