Ревю на книгата "Да Изгубиш Хоуп" от Колийн Хувър

Не мога да ви опиша колко щастлива се чувствам от факта,че прочетох и тази книга.С една дума...НЕВЕРОЯТНА е.

Знам,че може би си казвате "е какво толкова намери в тая книга...историята е същата само че от друга перспектива".Да ама не е точно така.

Тази книга ни дава възможността да надникнем в мислите на Холдър.Да разберем в определени ситуации как се е чувствал.И аз като човек,който малко или много е свикнал да чете книги с двете гледни точки на героите,ми беше трудно и умирах от любопитство да разбера какво мисли той.

Разбира се книгата е със същата история,но малките неща които Колийн е прибавила са и предали един нов облик.

Нещото,което най-много ми хареса беше това,че след смъртта на Лес,Холдър и пишеше писма в една тетрадка.Това беше невероятно за четене.Той споделяше всичко на мъртвата си сестра,просто защото отчаяно търсеше някой на когото да може да сподели всичко което му се случваше.Фактът че май е намерил Хоуп...Хоуп която е търсил повече от 13 години,а се оказва че е живял на не повече от 4 км от нея в рамките на 7 години.
Адски много събития и неговата потребност да сподели и да бъде разбран.

Тази книга ме накара за пореден път да се влюбя в Госпожа Хувър,защото ме накара да се възхитя на способността и да превърти емоциите ти от едно състояние в друго..просто УАУ!
Оставаха ми около 20 страници до края,когато си дадох сметка за това колко интересно и леко започва книгата и как само на 20 стр. от края ти си готов да си оскубеш косите и да се побъркаш. 

Само ще вметна,че в книгата има обрат,който си е изненадващ и това е много освежаващо за четене,защото все пак историята си е същата.А за него нищо няма да издам,а ще оставя на вас края на книгата да ви погълне и да ви остави с усмивка на лице и сълзи стичащи се по бузите ви.Но най-важното за мен в тази книга беше да разбера по-добре нещата,да разбера мислите и чувствата на Холдър.
 

Горещо препоръчвам да я прочетете,и не си мислете да я подминавате след като веднъж сте зе захванали с "Без Хоуп".

"До мига в който изцяло ме поглъща и аз изцяло я поглъщам и вече нямам представа къде свършва моята любов и къде започва нейната"

0 Comentarios